Me Jetue

by

Nga Ali Podrimja

Tim bir, Lumit
Erdhe në jetë
Nuk ka më nevojë për kuje, lutje
Kryesorja të jetosh
Këtë gur ta hedhësh më larg se Unë
Prandaj:
Bukën ta pjekësh dy herë nën saç
Ujin ta ziesh deri në shkallën 99
Derisa të mbetesh ti i vetmi kërthi në ajër
në kohë kosmos

Tags: , , ,

One Response to “Me Jetue”

  1. Loer Kume Says:

    une se njihja vepren e tij, i kam lexuar poezi shume pak poezi, aty ketu qe nga dita kur vdiq, dhe me ka habitur.. me vjen keq dhe turp qe i lexojme njerezit vetem kur kthejne majat nga thembrat, por Podrimja me habiti me esencen e tij si poet.. duhet me nxjerre mesim..

Leave a Reply

