Shoku-miku Al Pacino

by

“Një nga shokët e mi, me të cilin kam nderin të them që jam në shoqërinë e tij, është Al Pacino dhe vajza e tij Julie. Ai është një njeri me një thjeshtësi të jashtëzakonshme dhe kur shikon njerëz të tillë e kupton që nuk është vendi ku jeton, por është karakteri që ke dhe njerëzit që të rrethojnë. Ai ka jetuar gjithë jetën e tij këtu dhe nuk ka asnjë qelizë fallco në trup. Kjo është arsyeja pse unë kam ndërmend të jetoj jetën time nëpër Shqipëri, Kosovë, e të jem sa më e vërtetë.”

– Bleona Qereti

citati nga balkanweb.com

Tags: ,

One Response to “Shoku-miku Al Pacino”

  1. Irma ttbmlj Says:

    Shoket e mi ??!! A i eshte afruar sa ti marr ere te pakten

Leave a Reply

