Mbi panairin…

by

Këta janë autorët shqiptarë në panairin e librit në Tiranë. Më bën përshtypje mosha mesatare e autorëve, ku më i riu ka lindur në vitin 1973, vetëm tre kane lindur gjatë viteve 60, ndërsa të tjerët…

Kuptohet, nuk kemi ndonjë gjë kundër moshës apo kundër këtyre autorëve në vetvete, por…

Moikom Zeqo – 1949

Faslli Haliti – 1935

Roland Gjoza – 1950
Klara Kodra – 1945

Edmond Tupja – ??

Mimoza Hysa – 1967

Maks Velo – 1935

Nasi Lera – 1944

Ndriçim Kulla – ??

Agron Tufa – 1967

Kiço Blushi – 1943

Helena Kadare – 1943

Fatos Kongoli – 1944

Ben Blushi – 1969

Dritëro Agolli – 1931

Uran Kalakulla – 1929

Romeo Çollaku – 1973

Nasho Jorgaqi – 1931

Blendi Fevziu – 1969

Shkëlzen Maliqi – 1947

Spartak Ngjela – 1948

Tags: , , ,

9 Responses to “Mbi panairin…”

  1. 3ras3rh3ad Says:

    kjo tregon qe…

  2. Scouser Says:

    kjo tregon shume gjera, ne radhe te pare qe e kaluara eshte edhe e ardhmja!

  3. Daci Says:

    Epo tani tc , ajo eshte mosha mesatare e popullsise , 60-70 vjec.
    C’ti bejme, jemi popull europian.

  4. Katia Says:

    Kjo nenkupton qe rinia nuk “guxon te notoj ne kete det”!
    Ncncncnc mbase vertet ne kete det, peshku i madh ha te voglin…

  5. Suela Says:

    jane vete 21 emra lart. vertet mendoni se vetem keta jane dhe ska te tjere? kesaj radhe TC, me duket se keni bere nje investigim siperfaqesor. ka aq shume shkrimtare te rinj, saqe po te shkosh e ti numerosh, ne fund, nuk do e besosh dot. por problemi eshte se asnje prej tyre nuk eshte as deputet (apo ish deputet), as eshte aksioner ne ndonje televizon e as ka aq njohje sa t’i dale emri ne ndonje liste, apo tek ai ekrani i madh para hyrjes ne panair, prandaj dhe librat e tyre jane andej nga fundi, edhe pse, si botime, mund te jene mund me te reja. Te them te drejten, prisja qe TC , qe shkon ne kah te kundert me rrymen, te bente nje evidence me te sakte te titujve te autoreve te rinj e te na vinte ne dijeni…. ndoshta panairin tjeter…

  6. Iliri Says:

    Suela a nuk eshte e njejta gje, a nuk eshte ky thelbi artikullit, perderisa ( dhe ti vete po e thua) librat e shkrimtareve te rinj nuk kane te njejtin vizibilitet, emrat e tyre nuk jane tek ai ekrani madh te hyrja dhe librat e tyre jane nga fundi ,,,

  7. Erion Says:

    Kush nuk shkruan libra nuk mund ta kuptoj pse-ne e moshes se autoreve te vjeter apo te rinj te panairit.
    Shkruaj nje liber e perballu edhe ti, jo me moshen por, pushtetin e te tjereve…

  8. loer Kume Says:

    suela, artikulli i TC nuk eshte i siperfaqshem per ironik 🙂

  9. loer Kume Says:

    dhe sa per tu perballur, une jam autor i ri, e libri im ishte andej nga fundi i stendes dhe mungues ne ekran, por une nuk kam pse te perballem me asnje o vella se s kam asnje konflikt. une shkruaj, botoj, dhe pres te me lexojne. une problemin e kam me promovimin dhe evidencen qe duhet ti behet botimeve qe ia vlejne, se mbase une s ja vlej fare, por cdo shtepi botuese duhet te kete nje filter kritikesh e redaktoresh te jashtem te stilit bashkepunetor, qe lexojne prurjet e reja dhe seleksionojne, ky ben, ky jo. ky qe ben hajde ta promovojme etc etc etc. pikerisht kete donte te ngacmonte TC me artikullin me siper. sidoqofte veshi i duhet shkulur shtepive botuese jo panairit qe esht ene pune te vet, as autoreve pleq e te rinj.

Leave a Reply

