“Ajo” dhe “ajo”(III)

by

Nga Dorina B.

Ajo : Më qëlluan dy herë…
ajo: Kush?
Ajo : Fillove sërish me pyetjet. Ti i di përgjigjet.Po flet sërish ti.
ajo: Me raste më duhet të flas dhe unë.Erdha sërish. Kohët e fundit nuk rrimë dot larg. E ke vënë re?
Ajo: …dhe kjo nuk është shenjë e mirë.
ajo: Sigurisht që jo, e kemi thënë tashmë.
Ajo: Mos rri gjatë kësaj rradhe, të lutem!
ajo: Ti nuk ke kuptuar asgjë.
Ajo: Cfarë?
ajo: Unë vij kur t’i më thërret. Kjo është dicka shumë pozitive, tregon që t’i po reagon.
Nëse unë vij, situata sigurisht nuk është  mirë, por ama ka marrë rrugën drejt zgjidhjes.
Ajo:(Hesht. Sytë i shkojnë tek dritarja, e njëjta dritare).
ajo: Mendoj, këtë herë duhet të biesh. E mira e të mirave do ishte një “rrëzim”.
Ajo: Si?
ajo: (Lëviz në hapësirën e saj të limituar. Ndalet).
Ajo: (Hesht sërish).
ajo: E kuptove? Do të rrëzohesh këtë herë.Do të të dhembë ca, por do bëhesh më e fortë.
Ajo: Pse ky… nuk quhej “rrëzim”?
ajo: S’besoj.
Ajo: Cfarë? Tani je ti “e pasigurta”.

ajo: Jo, po mendoja. Ke temperarurë? Po ato ethet?
Ajo: Jo, humba fjalët këtë herë.
ajo: E di c’duhet bërë? Si fillim do të ngrihesh në një lartësi të konsiderueshme.
Ajo: Prit, u ngjita njëherë.(Ndryshon qëndrim, heq sytë nga dritarja dhe i ul perdhe’).
ajo: Nuk po të degjoj. Kur të ngjitesh…(“ajo” kthehet në pozicionin fillestar)…më dëgjo me vëmendje se nuk flas dy herë.
Pra, do ngjitesh, do mundohesh të kujtosh detajet e ngjitjeve të tjera.Bëj krahasime! S’është e thënë të ngjajnë.
Ajo: Jam cmendur, unë nuk iu besoj më veshëve!
ajo: (qesh) Ku veshëve? Ne jemi në zbrazëtirë, nuk përcillet tingulli.
Ajo: (lëviz kokën) O zot, c’po ndodh me mua?(qan).
ajo: Zot? Zoot? Cfarë është ky/kjo?
Ajo: Nuk e di më! (fshin lotët me mëngë dhe fikson shikimin te këmbët e saj). Më duket e shpikëm të mos ndihemi vetëm.
ajo: Këtë “Zotin”? Po c’emër i paskeni vënë, mund ta quanit…?
Ajo: S’më besohet!
ajo: Cfarë? Pra…do biesh fort. Do të dhembë, por fundja s’ke një rrugë të dytë.
Ajo: Ti e përcakton?
ajo: Këtë e ke të nevojshme.Sa më poshtë të biesh, aq më lart do ngrihesh në ditët në vazhdim.
Ajo: Unë…unë!(hap dritaren, ngre sytë lart).
ajo: Ah se harrova, lejohet një shoqërues. Shoqëruesi s’duhet të jetë pjesë e “materies”. Ndoshta ai”zoti” mund të të vijë në ndihmë.
Se si më dukesh kur e përmend!
Ajo: Po flet marrëzira.
ajo: Ti e di që jo!!
Ajo: Po unë…
ajo: Ti mund të marrësh vetëm një shoqërues,  mos harro, të duhet…
Ajo: E di…ti, do jesh ti!!

ajo: Mos utrishto!

Ajo: Nuk lejohet më shumë se një shoqërues, apo jo?

Tags: , , ,

Leave a Reply

