Asgjë

by

Ben Goossens

Nga e.h

Eshtë një fragment kohe që më përket mua.
Nuk është mëngjes ,
nuk është mbrëmje,
nuk ndrin dielli,
Ajri që thith është mungesë e mungesës së ajrit.
Ka rremujë,
hallakatje,
nuk ka asgjë romantike,
nuk ka ngjyra rreth,
vështirë të shohësh gjendjen pa syze.
Copa pasqyrash ka
se njerëzit janë të pakujdesshëm
unë ekzistencës sime nuk ia di pamjen
se mbase pasqyrat s’më pëlqejnë
ashtu e shohin dhe ata
por une s’jam, s’jam.
Njësh me rrugët, këmbët
centimetra shkelin
që ky fragment kohe të mos marrë frymë,
pa permasë
godet
pertej zbrazëtisë
ushqen.
Eci në majë të gishtërinjve
se trotuare nuk ka
e nëse do gjej ndonjë
do shembet
në lëvizjen time të parë për prehje.

Tags: , , , ,

3 Responses to “Asgjë”

  1. Irma ttbmlj Says:

    Ke pershkruar gjendjen time te mohuar! Me mban nje filiz e vogel per te qene keshtu!

  2. godet Says:

    attaches rapides…

    […]Asgjë « Tirana Calling[…]…

  3. Loer Kume Says:

    Enver Hoxha?

Leave a Reply

