Shumë të reja nga fronti muzikor perëndimor

by

Ndërsa numëroheshin votat tre muzikantë shqiptarë menduan të nxirrnin albume! Nuk e di se pse, ndoshta për të reaguar kundër këtij momenti shëmtire, ndoshta s’ka të bëjë fare. Po unë këto votime sot e përgjithmone do i lidh me tingujt që kam dëgjuar ndërsa televizori çahej nga rrahje gjoksesh, protesta, demokracia andej e demokracia këtej.

Ju pata folur për Mardit Leki dhe Projekti. Në të njëjtën kohë Qelbanix nxorrën “Infiti Relativ”, album i tyre i vitit 2008. Pas pak ditësh edhe Linda në Botën e Çudirave me Jam. Deri në moment të fundit albumi duhet të quhej Pasqyra, por Jam më pëlqen më shume.

Një moment kështu, shumë prodhues.

Do flasim me vonë e më gjerë, për momentin po ju lë ca lidhje që të dëgjoni vetë!

Mardit Leki, Projekti.

Qelbanix, Infiti Relativ

Linda në Botën e Çudirave, Jam

Tags: , , ,

Leave a Reply

