Refleks

by

nga E.H

Në të gjitha kohët të kam menduar
në çdo ag’
në çdo perëndim
Ti ke qënë pranë horizontit.
Në realtitet
sytë nuk më kanë zënë njohjen tënde
veç…pritur kanë.

Të kam menduar në çdo kohë
dhe copëza prej teje kam gjetur
në njerëz që nuk të ngjajnë
Kam ulur sytë, kam heshtur .
ti je shfaqur në ag e perëndim
pa ekzistence, pa formë, si në mjegull çlirim.
Të kam menduar në çdo kohë
sërish…
Ta dish
kam ndjerë trishtim

Në të gjitha kohët të kam menduar
në çdo ag’
në çdo perëndim
Njohjen tënde kam pritur
njohjen tënde ndër dekada
në mos ende s’ka lindur.

Tags: , , ,

3 Responses to “Refleks”

  1. Zana Says:

    Poezia eshte shume e bukur .Plazmuar ne vargje ndjesite tona te turbullta.Fotoja nje postadoloshente qe nuk po don me u rrite me filxhan modern nga Ikea(i shemtuar):)

  2. xhibi Says:

    Shume bukur. flm🙂

  3. xhenius Says:

    Të kam menduar në çdo kohë
    dhe copëza prej teje kam gjetur
    në njerëz që nuk të ngjajnë
    Kam ulur sytë, kam heshtur .

    mjaft e ndjeshme,reale,secili gjen veten ne keto vargje!

Leave a Reply

