Le të përgjojmë natyrën

by

Shqiponja është Aliaeetus Leucocephalus. Deri tani ka çelur dy vezë, e treta duhet të thyhet këto ditë. Që kur e kam zbuluar është gjithmonë në një nga faqet e mia. Dikush mendon që është një degjenerim i përparimit, keqpërdorim i mjeteve etj etj etj. Unë jo, sa herë e shoh mendoj që ja vlen. Mund ta shikoni këtu poshtë

<br /><a href=”http://www.ustream.tv/&#8221; style=”padding: 2px 0px 4px; width: 400px; background: #ffffff; display: block; color: #000000; font-weight: normal; font-size: 10px; text-decoration: underline; text-align: center;” target=”_blank”>Live streaming video by Ustream</a>

 

 

P.S

Shqiponja nuk e di që po e shikojmë.

6 Responses to “Le të përgjojmë natyrën”

  1. Alban Guri Says:

    Jan me te bukra Shqiponjat tona. Me origjinale ! Me mistike ! Me epike ! I LOVE her !

  2. Adi Guri Says:

    I LOVE HER!

  3. xhibi Says:

    I love her too, but too bad she’s got a shqiponji in her life.😦

    It’s great for real, shpresoj mos ja marre te vegjlit ndonje kafshe grabitqare kur s’eshte ne fole…

  4. desaparacidos Says:

    Jo, eshte shume veshtire Xhib sepse sa here e kam pa une kjo nuk leviz nga foleja. Nojhere vje edhe burri i sjell noj gje ka dyqani, sheh ça bejne çunat e iken. O rrugaç fare ai e kam vene re une!🙂

  5. Adi Guri Says:

    hahahahaha😀
    Pa merak se nuk i merr askush te vegjlit se nuk i le kurre vetem!
    Pastaj po ne pse jemi ketu😀

  6. flo Says:

    😀 darien, sa qesha me kete komentin tend dy kate me siper😀

Leave a Reply

