Shihemi… ( ose, Ja pse e meritoni Ardit Gjebrea-n )

by

Percjellim shume thjesht nje leter te 00 Gentit. Me keqardhjen qe rreshket midis gishtave si tym i piste, e me urimet  per pune te mbare, e pa asnje censure kundrejt ideve seksual slavery fetish te Gentit.

nga 00 Genti

Pershendetje ti qe po lexon dhe ti qe do e lexosh kur ta sygjerojne ky qe po e lexon…

Kam shume kohe qe skam shkru diqka e mbase ska pase asigjo per t’shkrujt e gjithshka ka qene e qarte ne linqet e eventet qe kam organizu ose kam qene i ftum te luaj. Eshte ora 2.38 (GBT) e Diele dt 5 Dhjetor e kjo nuk esht nje letra ime e vetevrasjes po thjesht nje rrefim pse kam vendose te mbyll cdo aktivet ne Shqiperi me 00Gentin.

Jane fiks 5 vjet nga koha qe pata shkrujt Genti Ecen Vete dhe qe atehere nje album (Arti Magjik i Dores se Djathte) nje permbledhje me 4 kenge akustike (Songs About Fucking) si dhe krijimi i Fuck The Bass se fundmi kane vijuar me pas. Gjithashtu ne te njeten kohe Orchid Trip si dhe K’tu Ka Art kane qene diqka qe kam sjelle ne ate skene ne Shqiperi aq te vogel e te brishte Rroku qe te thush fjalen egziston duhet me genjy pak…

Se bashku me mikun tim James Gasson baterist ne Orchid Trip kemi vendose hapjen e nje institucioni me baze ne Brighton e cili do konsistoje ne nje shtepi diskografike, studio regjistrimi, promocion dhe shum gjera te tjera qe kane nje lidhje direkte me artin. Eshte momenti i duhur dhe jam totalisht gati ti pervishem kesaj pune teper te lodhshme por sigurisht kaq lumturi e kenaqesi sjellese qe na pret. Per kete aresye dhe disa te tjera do ndal cdo veprimatari artistike timen qe ka pasur lidhje me Shqiperine ose me artin atje.

Nuk kam asnje ndjenje pendimi per keto 5 vjet. Kam kaluar momente tmerrsisht te mira duke fillu mga shtrija ne toke me nje mikrofon 6 mije leksh ne nje disco te  Elbasanit e deri tek live i fundit me Fuck The Bass ke Alkimia me qeset e plehrave siper bluzave. Ka qene nje udhtim me argetues se ajo e trupes se filmit nga Lord Of The Ring. Skena nga me te cuditshmet. Momente qe po ti hedhesh ne leter humbin bukurine e thjesht jane me mire te lena ne hard diskun e trurit tim e atyre personazheve te tjere ne te. Kam taku e njohe me dhjetera njerez. Kam pare te lindin e vdesin grupe qe vertete jepnin te gjithen ne skene dhe me kryesorja krijimi i nje rrethi shoqeror te pa zevendesueshem. Nje rreth shoqeror me individe krejt unik si nga shijet, bisedat, qellimet ne jete e deri ke sensi i humorit. Dhe kjo esht ndoshta me e rendesishmja, njerezit vine perpara e arti mbrapa.

Eshte nje dore e mire njerezish qe jetojn nga arti ne Tirane po qe nuk jetojne me art me te cilet jam shoqeruar ose kam asistuar livet e tyre ose kam pare punet e tyre ose qe kam marre  me ane te internetit ose menyrave te tjera perhapese arti qe me vertete kane nje potencial te jashtezakonshem por qe fatkeqesisht jane ne vendin e duhur por ne momentin e gabuar.

Me ane te K’tu Ka Art bashke me gjithe ato njerez te perfshire ne ate levizje krijum diqka qe te pakten per disa ore nje te shtune ne edhe ato njerez qe vinin aty te ishim te lire. Te ishim vetvetja keq mire ashtu sic ishim ashtu sic ne mendonim ishte e mire per ne ne ate fragment kohe te jetes sone.

Njerzit e percmuar nga menyra e veshjes nag shijet e muzike e deri tek shijet sexuale kishin nje strofkull te perbashket. Grupe te cilat shiheshin me percmim nga lokalet e bllokut edhe nga vete grupet tashem si orendi te ketyre lokaleve kishin nje vend ku mund ti thonin qifsha robt diqkaje qe nuk pajtoheshin dot. Te shihje grupe tek ndanin nje skene e ndihmonin njeri tjetrin pa asnje lloj inati, smire ose xhelozie, vese te cilat ishin, jane, dhe do jene te rrenjosura thelle ne personalitetin e Shqiptareve ishte gati e pabesueshme.

Kur kam ardhe ne 2006 per here te pare ne Shqiperi thejsht me idene e pastert per te sjelle kenget e mija pa asnje lloj plani ose klani. Kam qene teper naiv dhe ne shume raste ato qe hiqeshin me te zgjuarit me perendimoret kane qene ne te vertete me te trashet e me te liget. Fatkeqesisht kto njerez vazhdojn te jene edhe sot e do jene aty per vite me rradhe me frenat e artit ne duar. Une nuk kam me kohe per ato. Do vazhdoj jeten time ketu ku perkas. Ne ate shoqeri ku njeriu vlen dhe ku njerzit jane te etur per te bukuren e jam i sigurt nje dite do kthehem ne Shqiperi me plot fakte bashke me ato shume Shqiptare te tjere ne vende te ndryshmne te botes qe u debuan nga kjo injarance e keqdashje e thelle e do ja fusim karin ne goje shum shum thelle e do ja shohim syte qe i dalin jashte si topa ping pongu me fytyren qe po i merr zjarr te gjithe atyre qe po i quajme “guilty as charged”.

Perfundimisht i them faleminderit cdo njeriu qe perkrahu ate gje te sincerte qe une solla. Shpresoj qe me ato tinguj e vargje te kem kenaqur e prekur ne nje fare menyre ato njerez qe se perdor dot fjalen e karit “fans” por dashamires te muzikes e artit ne pergjithesi. I uroj tmerresisht fat atyre pak grupeve qe shkrujn gjerat e tyre dhe do jem gjithmone i gatshem per ti degju e ndjek progresin e punet e tyre. Tani po tregohem pak katunar e po permend disa emra njerzish qe kam shum shum xhan dhe ndoshta ne saje te tyre ose i frymezuar nga ato qe kane bere kam vazhdu te bej ate qe une bej. Heyyyy  dhe atyre qe su del emri mos i rrudhni vetullat se pas ketij bari qe piva mezor kujtoj gjellen e mbremshme..

Linda Rukaj, Julian Plumbi, Indrit Mesiti, Erlind Hoxha, Edison Zylahaj, Ergys Meta, Ermela Teli, Zhujeta Cima, Mirgen Huba, Ermal Huba, Isah Mustafa, Migjen Kelmendi, Bojken Lako, Guri Shkodra, Dritero Nikqi, Jonida Beqo (aka Gypsee Yo), Ledio Bilali, Idriz Ameti, Kreshnik Ahmeti, Gent Ballta, Mardit Leki, Olsa Papandili, Benet Nelku, Borin Leka, Donika Leka, Ted Spahiu, Kristi Ndriu, Edona Bylykbashi, Jola Llogori, Ergys Hoti, Silvan Frangaj etj etj etj etj…e lashe kastile per fund thjesht ta beja me u ndi pak keq    Bledi (drummer, leg fucking, tremolo playing, bloody pants) Boraku qe me Fuck The Bass me solli edhe nje here shijen e mire te te berit muzike…

Ju dua shum t’gjithve e takohemi prape ndoshta atehere kur kengen Shqiperia Po Ndryshon e shkrujn Permit Of Stay e jo Elita karin n pidh 6 …apo esht 5 :):)

Sayonara…

Zero zero Genti xxx

Tags: ,

79 Responses to “Shihemi… ( ose, Ja pse e meritoni Ardit Gjebrea-n )”

  1. 00Genti Says:

    Ti gjithmone mendon nje hap para meje, dhe i bie dhjetes me pushke edhe me syte nga qielli. Per kete te kam pas gjithmone zili hahaha jam Albo prandaj ;)…me tha i shok i imi mbreme. Churchilli thoshte “cdo vend e meriton qeverine e tij”…
    se shpejti shok
    00g

  2. loer kume Says:

    hey, oogent, si po iken more pa luajtur nje here ne rock kaffe ne dr? bledi me pati premtuar!
    sinqerisht, me vjen keq per kete qe po lexoj ketu, nuk dua personalisht kurre te lexoj per artiste qe lene vendin tone te qelbur, te permbytur e te bukur.
    sidoqofte une dua te them ca gjera.
    ardit gjebrea si artist, kompozitor eshte vertet i madh.
    me rikujtoi talentin e tij (per c akohe te qelbur me muzikera arabe) kur degjova i ngrire vijen muzikore te Darka e Gabuar, teatrit.
    ardit gjebrea fenomen eshte ajo qe faktikisht po diskutohet ketu. mpiksja, dhe neveria e kthimit te artit ne nje titull qe ta japin njerezit me pushtet lekesh dhe politike. ne nje vend ku gentet iken dhe fatos kongoli kthehet ne kryefjale te letersise shqipetare psh, ne kurriz te shume shkrimtareve qe jane talente qe fare mire do prezantonin shqiperine denjesisht ne cdo hapesire tokesore. si Henrik S.G, psh, meqe librin e ketij te fundit po lexoj.
    sidoqofte, une gento, them qe duhet nxjerre nje shpate, qofte kjo dhe me 6 tela tek, e duhet luftuar, e jo denigruar ata qe bejne punen e vet, te cfaredo forme qofshin dhe fisniket, elita, saraci, e tere boys verdalle. elita 5 jane nje grup i madh, hajdut, hipokrit, bythelepires. ja qe i kane te treja keto fytyra.
    po elita 5 kane impakt me gjere se 00, per shkak te kultures shqipetare, dhe per shkak te kembenguljes se tyre per te qene.
    une prape po theksoj, duhet kembengulur, duhet bere kompromis, e duhen mare kalate edhe prapa kraheve, duhet fituar, ne tere format nese duhet.
    pse, mos valle bojken lako, te cilin e kam pas degjuar gojehapur kur isha i vogel, e kur jam i madh, mos valle nuk beri kompromis duke ndjekur pas nje njeri qe eshte fatkeqesia jone 20 vjecare?
    une serish e degjoj bojkenin, me shume qejf te madh, por bojkeni krijoi audience te ngjyrosur miku im.
    dy jane rruget, ose underground pa ankesa e pa meri, ose lufte deri ne piken e fundit te notes e te gjakut, deri ne fitore. gjithmone dy rruge ka. gjithmone.
    me vjen keq qe nuk do ju degjojme ty dhe bledin ne dr. te vafte mbare cfaredo qe do besh.

    meqe ra fjala, tani ne fund po e permend dhe une bled borakun, qe eshte artist ne cfaredo forme qe merr koka e tij qerose😀

  3. Alket Bushi Says:

    “Genti iken vete” i thone kesaj?… Ah, more Gent, pesimiste duam te jemi me kursim, por ne jemi nje popull i sakatuar ne shpirt e ne trup per shekuj. E megjithate edhe ketu çelin lule, kjo s’ka dyshim! A vaditen? Sikur te vlente gjithe ky shi qe po bie e po na permbyt! Nuk do ishte e udhes te te percillnim me lote, bota eshte bere e vogel tashme dhe jashte saj nuk del dot, e shumta deri ne Hene mund te shkosh per momentin (hahahaha!) Keshtu pra, miku im bashkeplanetes 00 Gent, presim krijime te tjera nga ti! Se ku i ngjiz ato s’na prish pune, ne duam vetem t’i degjojme. Pastaj edhe pse i mbyll nje çike syte e vjen e na viziton per ndonje live qe te shkundim pluhurin nuk ke pse s’ia lejon vetes, apo jo? Te presim! Respekte per ty dhe per artin tend, miku im!

  4. desaparacidos Says:

    Perveç keqardhjes se qarte, s’di ca te shtoj.

    Nuk eshte aq shume puna ta Gjebrea e te ku e di une, çeshtja qendron me thelle e prek te gjithe fushat artistike : nga baleti te letersia, te muzika e kinemaja. Nga nje ane, ne kemi nje strukture qe lavderon vullgaren me ane te televizorit e strukturave te tjera, nga ana tjeter nje shtet i cili mendon akoma se kultura eshte luks, ndaj as qe i bje nder mend te investoje ne te.

    Shpresoj qe askush te mos me çaje me trapin duke me thene qe ne Shqiperi s’ka interes talente pune etj etj.

    Jam dakord per shume gjera me Loerin, por ne fund te fundit Genti ben nje zgjedhje personale, per shume arsye qe nuk njohim.

    Alket, e ke parasysh vete, “Njeriu i falet Jezusit, por preferon Juden e shpeton Baraban!”

  5. El_Perro Says:

    Take a bottle, shake it up/ Break the bubble, break it u-up…
    Pour some sugar on me! In the name of love!
    Pour some sugar on me! C’mon fire me up!
    Pour your sugar on me! I can’t get enough…
    I’m hot, sticky sweet / From my head to my feet yeah…
    They don’t make ‘em like they used to.

    -“Fuckin’ eighties, man. Best shit ever. Def Lep, Gunners…The Crüe…

    -“Then that Cobain pussy had to come around and ruin it all.
    Like there’s something wrong with having a good time.
    Fuckin’ mopey douchebag.

    “Ooh, look at me! I wear flannel!
    I’m all depressed!”
    “I’m from Seattle! I like rain!”
    Nineties fuckin’ sucked.
    No shit…

  6. loer kume Says:

    el perro, mos vidh batuta nga mickey rourke.😉
    vitet 80, ishin nje derr shpifesire e madhe.
    vitet 70 krijuan muziken me farat qe shpiken beatles, stones, rey charles, elvis, little richards, jerry lee lewis and all the bad company there.
    vitet 80 prodhuan boy giorge, whitesnake qe thethejne vetem love love love, dhe pjeset me te shpifura te purple, e cdo grupi tjeter me yje.
    sidoqofte me duhet ta theksoj kete, ky eshte mendimi im. jo i mickeyt, te the wrestler😉
    mire qe erdhen gunsat ne 87 e kishin uri per shkaterrim, se te ishte per love love love…

  7. Alket Bushi Says:

    Desaparacidos-it: Epo e vrane Jezusin se ndryshe nuk kishin si ti luteshin, duhet ta çonin ne qiell se pari. Para se t’i lutesh nje hyjnie, duhet ta largosh se pari ate mjaft prej vetes, ndryhe krenaria s’te le te adhurosh. Pastaj ka dhe raste qe njerezit e shohin zotin e tyre si mjet, pa u fshehur fare pas imagjinatave sublime. Sa kam qeshur kur pata lexuar diku se ne kohe te lashta diku afer Kines, ekzistonin fise pagane qe normalisht kishin idhujt e tyre prej druri dhe u benin sakrifica atyre duke u bere kerkesa sipas nevojave qe kishin. Nese idhulli nuk ua plotesonte kerkesat, ata e merrin idhullin, e lidhnin per qafe me litar dhe e terhiqnin zvarre neper balte per ta ndeshkuar. (Me duket subjet interesant per ndonje regjisor dokumentaresh…)

  8. Post Spleen Says:

    Ej, mos ta ekzagjerojme tani, jo Jezusi, jo perendite, jo Ardit Gjebrea jo Gezim Nika. Ka probleme plot, si kudo. Eshte e veshtire shume, si kudo. Duhet pune pune e shume mund e keto sigurisht dhe mund te mos shperblehen, por puna e vazhdueshme dhe e vertete nxjerr qofte dhe dicka te vogel ne drite. Tregu, per cdo produkt se dhe arti eshte produkt pavaresisht vetive te tij shpirterore, por pjesa tjeter ka formen e cdo produkti tjeter, eshte i veshtire dhe i perbindshem. Njerezit zgjedhin ate qe u pelqen, por kjo s’do te thote se s’ka te tjere qe u pelqen dicka tjeter e te tjere qe u pelqen dicka tjeter e keshtu me radhe. Shijet edukohen kur di te arrish ne vetedijen e atyre qe te degjojne ne menyre te vertete, ne forme bashkepunimi e jo thjesht per te perfituar nga vemendja e tyre. Pra, jane nje mori arsyesh, gjerash, lemshesh, dritash ne fund te tunelit, e rendesishme eshte qe gjerat te levizin para edhe atehere kur bejne zig zage, pastaj rruga eshte e mbushur me dysheza e me te perpjeta e me pika me te larta se te tjerat.

  9. El_Perro Says:

    haha🙂, kisha pak dyshim se do ta gjenin kaq shpejt meqe nuk kam pare t trajtohet tema e kinematografise ne TC!
    Gjithsesi, Bravo Loer! Filmi The Wrestler eshte shume i bukur, jo vetem sepse luan nje nga aktoret e mi te preferuar por ka mesazhe shume te forta dhe prekese! Kjo pjesa qe shkrova un pastaj eshte nam fare :)!
    Un kam degjuar muzike te ndryshme qe nga xhazi e bluzi i Coltrane me shoke deri tek grupet me te reja te rrokut. Guns’n’Roses i kam degjuar me endje dhe i degjoj me endje! Kur kam qene ne shkolle te mesme degjoja shume Kurtin aq sa i kisha gjetur te gjithe albumet e tija [ku mund te them qe po ta degjoj tani Bleach them…ej, po si e kam degjuar une kete looser-in :]!
    Per OOGentin mund te them qe e kam degjuar per here te pare kur kendoi tek Top Fest dhe mund te them qe nuk e kam degjuar as edhe nje dite me teper se prej asaoj kohe (si Top Fest ashtu edhe 00Gentin)!
    Nuk me pelqeu! Se di pse, impakti i pare nuk me bindi qe ta degjoja ne vazhdim!
    Duke pare shume postime per te ne TC kam filluar ta degjoj edhe pse si me zor, me shume per te kuptuar vertet sepse eshte goxha i talentuar.
    Ajo qe mund te them eshte se ka ndryshuar shume,per mire!
    Sa pe Elita 6 apo … nesje :)! Te rrije i qete se ata ecin vetem neper tubime politike dhe jane te blere/shitur ashtu sic jane pjesa me e madhe e pseudoartisteve te STV dhe BBF! Kemi ligje edhe pse nuk kemi struktura qe kengetare si )) Genti te vleresoheshin tamam dhe pse jo, te ndiheshim krenare per te edhe jashte Kontinentit!

    Loer, vitet 80 kane pasur dhune brenda me sa mbaj mend un nga libra te ndryshem, ku perfunduan me ’89, rrenien e Murit dhe te diktaturave.
    Vdes John Lennon, Bob Marley, levizja Solidarność, Çernobili etj etj
    Domosdo qe kishim nevoje per Love Love Love…[Te L.Kravitz:]

  10. Alket Bushi Says:

    Post Spleen, pavaresisht se ata artiste le te themi te talentuar e pa rrugedalje e shfaqin gabim mllefin e tyre duke ngarkuar me faj te tjeret, eshte me se normale qe te pretendojne nje permbysje te hierarkive artificiale qe ekzistojne sot ne Shqiperi (dhe, merret vesh, jo vetem ne art eshte ky problem). Kryesisht 97-ta na ka çorollepsur keq ne lidhje me hierarkite, tani, le ta themi hapur, shumica e atyre qe kane gjera ne dore, jane derra. Fakti qe jane te tille eshte nje arsye me shume per te mos perdorur si sulm taktiken e baltosjes sepse nuk vlen: derrat e kane qejf balten… Une mendoj se rruga e permbysjes ka dy shtylla: force dhe indiference!

  11. loer kume Says:

    faktikisht u tregova dh eune pak agresiv, se ne 80 u cmenden AC/DC, i vrane te tere Metallica, ne 80 linden U2, e paten punet me te bukura grupi me i madh i te gjitha kohrave, QUEEN😀 (per kete nuk pranoj diskutim, mbi kete teme jam fashist nazist. pastaj, freddie ka vdekur, keshtu qe i shpetoi fundit tragjik te idhujve njerez te gjalle qe heret a vone toksorizohen)
    persa i perket artit ne shqiperi dhe kudo. jam interesuar me ane t edisa njerezve per te botuar jashte vendit. secili prej tyre, te instaluar ne boten e letrave, me sakteson qe pa njohje nuk ben dot gje. sigurisht, nga ana tjeter ata jane te sjellshem dhe korrekte, kur i shkrova mondadorit, me kthyen pergjigje negative, ama kthyen.
    vetem kete fiton jashte. vemendjen.
    kam bere dhe une muzike dikur. kush i degjonte pjeset tona, habitej, JU? po ne. ama ne askush nuk mundi te na degjonte live ndonjehere.
    edhe sikur te te degjojne live, edhe sikur te t epelqejne, duhet marketing. duhet publicitet. duhet performance vizive neper takime muzikore. duhet reklame. shkurt, duhen leke.
    arti, si cdo gje tjeter, eshte tregti. investo (jo vetem ne talent, merret for granted perderisa po krijon) dhe vil fitimet e investimit.
    kete e kam vuajtur vete ne kurriz. si mund te kendoja une live kur une s kisha leke te bleja mikrofon, dhe djemte s kisin leke te blenin tela kitare? ku konjakun e vidhnim ne shpi? absolutisht talenti do leke (si shtyse) qe te dale ne drite. i vetmi grup qe ia dolen deri diku me lecka neper kembe, ishin sex pistols, qe realisht nuk u konformuan me askend, por kjo vetem per faktin e thjeshte se takuan ne rrugen e tyre nje njeri me te cmendur se ata vete, qe konformizoi per ta, richard branson. ne fund t efundit dhe sex pistols i vrau shoqeria.
    e si perfundim, grupi jone iku per lesh, edhe pse pjeset jane akoma aty, dhe ndonejhere do bejme ndonje “revisited”
    about nirvana tani, huhhhhhh!🙂
    nirvanat jane nje grup qe beri muzike te mrekullueshme. depresive po. por te mrekullueshme rebele. eshte e vertete qe kurti shkroi i hate myself and i want to die, por kjo ishte rebele. kurti beri muzike rebele depresive. te eger, kundershtuese.
    nirvana kishin nje antipod, guns n roses.😀 shperthimi i cmendur i tyre, krejt muzika mbante nje delir t ebrendshem, nje rock, nje degradim optimist, qe ishte krejt e kunderta e t epareve. edhe ne pamje te jashtme, gunsat benin show, kurti thyente kitara e vishte triko pas trikoje. sidoqofte, edhe pse preferenca ime anonte nga gunsat, nirvana ishin grup agresiv. rebel ne depresionin e tyre. ja veri perballe me levizjen e neveritshme antihumane emo? emot jane njerez te semure qe kerkojne vemendje kot se koti, e qe askush nuk ka pse tu ajapi, e qe per kete arsye ata behen gay.
    sidoqofte cdo epoke ka polarizimet e veta, tokio hotel me arctic monkeys, apo muse me coldplay, the killers me ku di une, wolfmother, e keshtugjerash🙂 gjithmone ka lufte. qofte dhe east coast me west coast😛
    VIVA LA VIDA !

  12. ehe... Says:

    Ngaqe s’eshte duke me punuar faqja (e zeze !), po i them dy fjale per muziken shqiptare dhe muziken ne pergjithesi. Por mos u habisni pastaj kur te kercej nga muzika ne letersi sepse une s’di te kercej me melodi…

    Dale te mendohem njehere ku me eshte keputur filli me muziken shqiptare. Ka mundesi tek kenga “eja me detin”, me duket. Kendonin ca mizeqare me Hysni Zelon ne krye, nuk di nga behen tani. Keta me paten bere per te qare sepse asokohe qe mbytur nje anije me nja 100 vete, te gjithe shqiptare dhe madje dhe shqiptare te vegjel, foshnja. Shume e dhimbshme. Edhe kenga ishte prekese. Ketu me eshte keputur.

    Por fillimet e mia me muziken e lehte shqiptare, e kam me Adriana Ceken. Nuk e di pse, kisha rene ne dashuri me te. Njefare Muharrem Herri, barkmadh dhe dordolec, i zi dhe i shemtuar, kendonte gjithmone me te. Ia ngecnin kesaj bukuroshes ata udheheqesit e partise, se atehere keshtu ka qene : kur kendonin duet, duhej nje i bukur e nje i shemtuar, ndryshe te shemtuarit ngeleshin pas perdeve, s’i shihte kush. Ja psh, Luan Zhegun e shiste Lindita Theodhori, me duket, te pakten nja dy here, kjo e ka shitur. Kurse Frederik Ndoci shiste te motren, ate te voglen, se ajo nuk ishte aq e mire sa ajo e madhja qe merrej me numra. E nejse. E pata fjalen tek Adriana. Ka qene nje kenge, “Mimozat e dashurise”. Shume e bukur. E kam fjalen qe s’kam arritur t’i gjej ende nje adrese mail kesaj Adrianes e t’i shpreh dashurine time te zjarrte. Dhe t’i them se ska gje nese eshte shemtuar tani, rendesi ka qe per mua Adriana eshte gjithmone ajo e “Mimozave te dashurise”. Pastaj fundja, se mos une jam zbukuruar nderkohe, ja ashtu dhe une. Nejse.

    Pastaj jam shkeputur fare nga kenga. Ca kohe degjoja Madonen. Papa don’t preach. Dhe kur grindesha me tim ate, ne kohen e gjimnazit e kam fjalen, i thosha : babi, mos me prediko mua. Nena nderhynte dhe i thoshte : mire e ka djali, ç’ke qe i predikon ashtu ? Me nje fjale, dua te them se im ate eshte i bindur se eshte Madona ajo qe me ka nxjerre mendsh mua. Gabohet, po nejse, ka qene tjeterkush. Ka qene Kim Wilde. Kur dilte kjo, m’u me erreshin syte, eklips fare. Dhe kendoja bashke me te : “born tu bi uajlld”. Aty s’duhet te me fliste kush se egersohesha e behesha xhind, isha ne fazen e shperthimit, doja te permbysja tere boten, revolucioni ishte pas dere.

    Pastaj vajta diku jashte shtetit, aty u qetesuan pak gjakrat, kendohej urte e bute, dashurise dhe miqesise, madje dhe qytetit dhe shoqeve te punes. Mirepo nje dite, pashe Jacques Brel duke kenduar Mathilden. Bah ! si me ka rrahur zemra ! Ai kendonte Matilden, e une mendoja se Adriana eshte rikthyer. Emocione te medha, s’mund t’i pershkruaj ketu.

    Keto kohet e fundit, degjoj ca te rinj franceze, psh eshte nje goce, ka nxjerre vetem nje kenge me duket, qe flet per nje goce te re 25 vjeçe qe eshte duke kerkuar nje te dashur. Eshte e bukur, shume e bukur ne fakt, dhe kerkon nje djale te mire. Dhe e shkreta ka vene nje lajmerim ne gazete : kerkoj nje çun te bukur, ju lutem me shkruani. Dhe del e i shperndan vete gazetat, ne biçiklete. Keta çunat, nuk e di ç’kane, asnjeri s’i propozon. Ne fakt, me sa kam kuptuar une, kjo eshte ngaqe kjo goca eshte shume e bukur dhe askush nuk ndihet ne lartesine e kesaj bukurie, dmth kot sa te ftohin dhembet. Mirepo kjo vajza nuk ka pretendime te medha, do vetem nje çun te mire, qe ta doje dhe te mos sillet keq me te. E si perfundim, kjo çupa kthehet duarbosh ne shtepi. Me nje fjale, hall me qene e shemtute, e hall me qene e bukur.

    Kam pare dhe plot gjera te tjera por po pertoj, edhe kaq edhe shume e zgjata.

  13. El_Perro Says:

    te fillojme te gjithe ti biem me top si Ëhë -ja..u pa puna
    Une fillimet e mija te hershme, edhe pse mund ta them qe jam ’84, i kisha me Ejs of Bejs dhe Ist 17, pastaj papritur dolen “The Prodigy” dhe sot e kesaj dite, dua apo sdua, jane ne top listen time! Edhe pse nuk Shperthejne me Zjarr [Firestarter] apo Nuk jane te Mire [No Good] un prap i degjoj! Bashkarisht me to fillova te blija kaseta [pastaj kur dolen, disqe] te nirvanave! i degjoja pa mase megjithese me fusnin depresionin. fillova te skruaja, te pija…desh ika per lesh sepse ata te fusnin ne nje realitet tjt!
    U hodha te Dip Parpëllat, metalikat nuk me pelqenin! Gansat mi ngjiti nje shok rreth viteve ’96! et etj! Degjoja ne nje radio italiane pasi keto tonat (ishin) jane per ibret, nje emision posacerisht per Rok! njoha Seks Pistols, Franc ferdinandat, Lu Ridin, Xhoni Keshin, Velvet Rivolverat, Bllek Sabathët, Alis Kuper…etj etj
    Meqe ra fjala, nga kurioziteti i madh si gjithnje, ca kohe degjoja (po nga shum shum pak) kenge te grupeve Behemoth, Belphegor, Gorgoroth, Burzum, Gaahl, Dimmu Borgir … holly fuckin shit, who listen this things?
    U ktheva prap te Nirvana, Foo Fighters, Arcade Fire etj etj🙂

  14. loer kume Says:

    ja nje dhurate e bukur per dashamiresit e love generation😉

  15. Alket Bushi Says:

    Ja nje “shpartallim” per ata qe mendojne se Queen jane grupi me i madh i te gjitha koherave (Fredy si vokalist po, ne rrok, se ne pergjithesi eshte Enrico Caruso). Ne kete pike nuk pranojme diskutime (ki parasysh Loer, eshte dyluftim, s’ka kontradikta, te dy kerkojme te tregojme kush eshte Non Plus Ultra ne muzike)! Dhe taani perpara juuush Piiiink Flooooyd!

  16. uberdog Says:

    meqe eshte lufte ku ka njeri qe krahasonet me kete

  17. loer kume Says:

    o cuna… ca po flisni???????? :)))))

  18. loer kume Says:

    meqe jemi ketu, ore 00genti, roli i njeriut qe hedh gurin e rri pas perdes duke pergjuar komshijte qe shohin pusin eshte shume klishe keto 200 vjetet e fundit. meqe ishim duke folur per ty, mund dhe te besh daljen tende publike ne ballkon duke pershendetur heroikisht njerezit reth pusit, s fiton gje duke lexuar prapa perdeve. e pyeten mikin, pse miki nuk iken nga lagjia? djale i mbare, unemund t ejetoja ne karaibe, por po t eiki nga lagjia, keta te lagjes do mendojne qe une nuk jam me. e do kete firo dhe crregullime. forca ime buron nga lagjia. ndaj une duhet te dal cdo dite nelagje te afirmoj prezencen time me nje shetitje (sfidoj el perro te gjeje filmin :P)

    djema, pa dyshim dhe ju e dini qe queen jane queen, por doni te krijoni debate per hir te gjakut qe sjell lufta🙂

  19. Alket Bushi Says:

    Me Nick Cave? Tonin Tërshana!

  20. Post Spleen Says:

    Ej Alketo, mos e ngacmo Nick Cave-n. Merru me Queen-at, shaji sa te duash :D:D:D

  21. dorinaB Says:

    Po Queen s’kane te share more njerez, s’di as se cfare argumentash mund te sillen kunder muzikes se tyre. Kesaj i thone te kerkosh gjilperen ne kashte nder kohe qe kashta nuk eshte ajo qe ka gjilperen 😀

  22. dorinaB Says:

    sic jane dhe Pink Floyd , dhe per to s’ke cfare te thuash.

  23. El_Perro Says:

    sa alternativa lejohen? nje ndihme te vockuçël jooo!?!

  24. desaparacidos Says:

    I jeni futur nje argumenti te veshtire. Dmth, Loeri ju ka terhequr.

    Jam shume dakord me El mbi K.Cobain! Une si degjoj Nirvana, e si kam degjuar kurre, biles vertet ne ca momente i urrej ” Ok shikoni, une urrej veten time…I have a bad posture…I want to die…” e megjithate, ka diçka qe me mahnit gjithmone, e eshte fakti qe Cobain ka qene i sinqerte ne ço gje qe bente, e eshte nder te paktit.

    Vitet 80…se di se ça gjerash te mira na kane dhene muzikisht. Te keqija e di, na kane dhene palaço si Guns n Roses, Madonna e Metallica. Te mos ishte per rilindjen e Boss e per J.Division, s’do i mbaja mend per ndonje gje.

  25. Alket Bushi Says:

    Post Spleen-it: Jo jo, nuk po shajme, po perpiqemi te rendisim, Queen jane te medhenj pa diskutim, Nick-un e njoh pak dhe s’e shaj dot, s’me le sedra, pastaj edhe Tonini…

    Kjo tjetra shkon si pershendetje per Loerin…

    Dorines: Eshte gjetur me ne fund menyra per te gjetur gjilperen ne kashte: ve gomarin te haje kashten e pastaj i ben radiografi… hahahaha!

  26. dorinaB Says:

    Alket lexoje me vemendje ckam shkruar , gjilpera nuk eshte te kashta ku po kerkoni; pra po kerkohen mangesira qe nuk ekzistojne ishte ideja.

  27. Alket Bushi Says:

    Per batute e shkrova Dorine, e kuptova ç’ke dashur te thoje. Pastaj kur themi kjo gje eshte me e mira, duhet te jemi kalamaj per te thene qe gjitha te tjerat jane kot. Une mbetem tek mendimi se Pink Floyd jane me te miret. Pse-ja e kesaj nuk shpjegohet, as pse-te e te tjereve qe mendojne ndryshe.
    Ka vetem nje argument deri diku te pranueshem: aftesia e artistit per te mbajtuar artin e tij te tendosur per nje kohe sa me te gjate mundesisht pa u thyer, pa u “prishur” fare. Ka artiste qe “prishen” qe ne fillim. Urtesia e kesaj tendosjeje pa thyerje eshte kjo, se nuk e çon auditorin deri ne ngopje, i afrohesh pambarimisht ngopjes por nuk e ngop. Po e ngope ai do largohet. Shembulli perfekt sipas meje i nje tendosjeje pa “prishje”, e cila eshte edhe formula e madheshtise, eshte kjo kenge:

  28. Post Spleen Says:

    Hahahaha Alekto, po radiografine ia bejme me samar a pa samar😀

  29. loer kume Says:

    e di c me kenaq mua? qe dessaparecidos, nese do ishte perballe madonnes do i dridheshin gjunjet, dhe nese ajo do kthente koken rastesisht ta shihte, diku ne ndonje llogari bankare do i shkonte perqindja e te ardhurave qe i takonte nga shitja e menjehershme e nje blloku diskografik aty afer, 5 minuta larg nga kryqezimi i veshtrimeve😀
    kush thote qe gnr, metallica dhe madonna jane palaco, nuk e njeh muziken. realisht nuk e njeh. te njohesh boss dhe joy divizion, nuk dmth qe njeh muziken. te deklarosh pa tu dredhur qerpiku dhe me plot bindje qe metallica dhe gnr jane palaco, ke tendenca suicide.🙂
    dhe nje menyre te menduari arbitrare qe pengon te hedhurit e syve pertej, jo me permes anes tjeter qe jo e jo🙂
    el perro, po te them, luajne deniro, joe palmintieri, luajne cunat e lagjes, dhe djali qe kishte qejf te shoqerohej me mafiozin qe shetiste te lagjia😛

    PS.
    ndyshe nga jimmy, they got the guns but we got the number, desaparecidos uleret, one man army. :))
    qe prodigy kane bere nje muzike fantastike per filmin spawn, kjo nuk sjell qe one man army eshte efektive ne ndjekjen pas te ca grupeve te caktuara 😛

  30. loer kume Says:

  31. uninvit3d Says:

    Tashi, me te thene tjetri se njef muziken pse madona, gnr, metalika, apo kaka te ktij lloji nuk i honeps dot, nuk falet. Eshte shume e rende, madje me e rende se me te thene , o Loero ngjo ktu ere.
    Tani Loer, problemi eshte qe ti pretendo* qe mer vesh nga muzika e ke njohuri te mjaftushme (po ne fakt…) , perderisa i thu tjetrit , po spelqeve shakiren , dmth qe smer vesh. Un se mar vesh sesi veshi jot degjon, Muse edhe Madonen bashke , ta marin vesh kto te paret se te veshi i kujt futen pupupu.. e lejne muziken, sbejne me.

    Qe thu ti, s’the asigjo, nderhyra sepse jam edhe un si desaparecido, me vje me ….. kur nigjoj kto qe spo i shkruj me se pertoj, edhe sja vle.

    Tani mundesisht me posto KESHEN si reply😀
    Viva Loeriiii😛

  32. alfred.b Says:

    Shyqyr qe vetem ju pelqen muzika . Po imagjinoja sikur dhe te benit muzike. Tdhjefsha Eskiline e Sofokliun, ishte bere djersa lum.

  33. desaparacidos Says:

    I nderuar zoti Loer!

    Kam me shume respekt per Madonnen sesa per Guns ‘n Metallica! E ça inovacioni kane prure keta grupe ne muzike, ma shpjegon dot njeri? Asnje gje! Kane marre Stones e i kane bere pop.

    Kujdes, nuk them qe s’kane shkruar ndonje kenge te bukur ( degjo Estranged ) por qe keta, plus ndonje tip HIM a ku e di une, jane BBoys-at e rockut. Se di per ça do mbahen mend! Ai Brel qe permend Ehe…-ja mik i dashur ka shkruar e ka kenduar ndershmerisht gjithe jeten, pa kerkuar as suksesin as pa u shitur andej ketej.

    POSHTE GUNS N ROSES! RROFTE SHOKU LEO FERRE!

  34. loer kume Says:

    ca inovacioni kane sjelle metallica dhe gnr ne muzike?
    :))
    OK.
    ta zeme te kunderten. i bie qe nes enje grup nuk sjell inovacion nuk ben dmth.
    meqe ke respekt per madonen, kot po pys kshu, pergjithesisht, ca inovacioni ka sjelle madona ne muzike? joy division?

    sidoqofte kjo ishte pyetje koti, sepse diskutimi im mbyllet kur behet pyetja ca inovacioni kane sjelle gnr dhe metallica ne muzike.

    uninvited, ja me fol prape tani🙂
    filozofia ime qe me con perpara, eshte qe gjithcka eshte gjithcka, dhe ka peshen e vet. nese thua qe gnr metallica madonna nuk bejne, atehere prish balancat, dhe nese prish balancat, nuk ndihesh mire me harmonine, e kur nuk ndihesh mire me harmonine, nuk ke vesh muzikor😛
    ARE WELLCOMINVITED!

  35. alfred.b Says:

    Ti desaparecidos nuk duhet te permendesh emrat e Metallica, R.Stones-ave kot, pa ndonje qellim. e them qe Zoti paste meshire per shpirtin tend. Halleluia!!

    Per ca ndershmerie flet o nuc? Ketu flitet per tinguj, e kupton? Fjale tinguj, histori, fenomenologji, qe sebashku behen nje, nje forme arti. Kush mutin do e degjonte Immagine po te ishte bere ne 2010 prej Sami Kallmit ? Ne i themi ik e shkerdhehu si Krusciovit ashtu dhe Nixonit, e ne te njeten kohe lavderojme Obamen dhe ato plehrat e Le luci della centrale elettrica.
    Kur nje intelektual x arrine te thote qe Metallica jane filozofi me vete do te thote qe ai biri i kurves e ka lexu Hegelin dhe e di se, antropologjikisht duke folur, “cdo gje qe behet prej njeriut eshte kulture”. Arti eshte dicka e bere ne nje menyre tjeter, ndershmerisht apo jo kete s’e vlereson as ti as une, por vetem historia, mardhenjet ne prodhim, lufta e klasave . Ti je ai njeri qe ka jetuar shekullin e 20 e te 21. Ti une, tjetri, tjetra, sjemi vecse prodhim i caktuar i dickaje, filani ka bere dicka ne te cilen ka len lesht, ka harxhu kohe, eshte prodhim i x fenomeni, i x historie te se kaluares, modifikim i x-gjeje.

  36. uninvit3d Says:

    Jo mu me vje keq me te kundershtu, sepse me duket sikur po kundershtoj nonen qe do me degju noi BBF , edhe ti sja prish dot se edhe pak vite i kane ngel e mos me te ngel pishman. Veshi im Loer kalo ne EARGASM kur nigjo, Waits, Cohen, Dylan. Eargasm vje nga Orgasm, Harmonia vje nga Orgasma too. Kto jane pesha te renda. Jane nda gjonat, shijet nuk diskutohen, shyqyr qe jane nda fundja se te nigjoje edhe ti kto qe degjoj une, do te thonte heqjen dore nga ana ime se degjuari.😀

    Me respekt te madh per Kumen.😛

    E paftuara.

  37. uninvit3d Says:

    P.s Imagine eshte njesoj sikur eshte kendu nga Sami Kallmi. Dmth nga ana e degjueshmerise edhe cilesise. Dmth, klm!😀

  38. Henry Hill a.k.a el_perro Says:

    -“Ci trattavano come delle stelle del Cinema, ma eravamo più potenti, eravamo tutto. Le nostre mogli, le madri, i figli campavano bene con noi. Io avevo dei sacchetti pieni di gioielli nella credenza in cucina, avevo una zuccheriera piena di cocaina sul comodino accanto al letto. Mi bastava una telefonata per avere tutto quello che volevo: macchine gratis, le chiavi di una dozzina di appartamentini in città. Scommettevo 30 mila dollari ai cavalli di domenica, e sperperavo le vincite la settimana dopo oppure ricorrevo agli strozzini per pagare gli alibratori. Non aveva importanza, non succedeva niente quando eri in bolletta andavo a rubare un altro po’ di grana, noi gestivamo tutto; pagavamo gli sbirri, pagavamo gli avvocati, pagavamo i giudici stavano sempre con la mano tesa, le cose appartenevano a chi se le prendeva. E adesso è tutto finito. È questa la parte più dura, oggi è tutto diverso. Non ci si diverte più, io devo fare la fila come tutti gli altri e si mangia anche di schifo. Appena arrivato ordinai un piatto di spaghetti alla marinara e mi portarono le fetuccine col Ketchup. Sono diventato una normale nullità. Vivrò tutta la vita come uno stronzo qualsiasi.”

  39. desaparacidos Says:

    Per Alfredin : domethene ti je dakord me mua kur thua qe Suksesi eshte Rezultati i Momentin Historik.

    E prova eshte, kur flasim per atdheun bie fjala, qe te gjithe grupet e medhenj te viteve 90 shqiptar jane ose mund te jene akoma aktiv, por askujt nuk i pelqejne me. Te gjithe degjojne me qejf Ritfolk, po kush i degjon Gocin e Brahon sot? Po albumin e fundit te DeD?

    Shiko miku im i dashur Loer – e ta them pa respekt🙂 , ne ndryshim me te pafturen, qe ne fakt me habiti sepse me duket se qeka femer -, nese pyet se ça kane prure J.D apo Bossi po ja keput kot. Bossi ne radhe te pare – e per fat te keq – u ka hapur rruge te gjithe atyre grupeve bosh si Bon Jovi, Bryan Adams e te tjere qe kane ngrene buke per hater te tij.

    Grupe te mira ke plot, po grupe inovative te pakte jane, e vijne zakonisht nga Anglia. Eshte e habitshme se si anglezet gjithmone kane ndryshuar muziken, e amerikanet kane qene shume te afte ti kopjojne.

    Detyre shtepie per Loerin : na shkruaj 5 grupet qe kane ndryshuar muziken?
    1-
    2-
    3-
    4-
    5.

  40. El_Perro Says:

    mos harroni nga keni ardhur njerez…

  41. El_Perro Says:

  42. desaparacidos Says:

    P.S
    Jam dakord me Te Pafturen! Te degjosh Immagine ne disa momente e kupton qe eshte nje kenge budallqe per femije me nje tekst budalla per femije e me nje melodi te sheqerosur qe te ben per te vjelle…

  43. El_Perro Says:

    Darien,
    Un A.Gocin megjitheqejf do ta degjoja por hera e fundit qe e kam degjuar ka qene Top Fest 1, i vetmi edicion i Top Fest-it qe kam pare dhe e kam pare vetem per te degjuar Altinin, Heldi Krajen dhe Bashkim (Kimi) Rodoni!
    Nga Top Fest mbaj mend vetem keta, 00Gentin dhe Jericho – Tomlin e Nanës (video). Ka pasur edhe artiste te tjere po ne gjithe lemin e mbingarkuar me pseudo-artistet e tjere nuk kisha nerva ta ndiqja me!
    Te thuash 5 grupe…si cik e veshtire me duket…
    Gjithsesi, do te jete e bukur ti listonte cdonjeri qe ka komentuar ketu (dhe jo vetem) listen e tij. Hands Up for D.Levani🙂

  44. uninvit3d Says:

    Tani kane filluar te vijne nga Irlanda ose Suedia. Nga Anglia spo shofim noi prurje te re, pasi mbizoteron Timbaland mortja, edhe normalisht ndersa anglezet shohin Johnny Rotten ndersa ben reklama gjalpi e bylmeti , ca me prit me?
    Mos e vlereso edhe shume ameriken darieno, se e ka qit i Ryan Adams per me na heq shijen e hidhur te Bryanit.😀

    Ashtu posi, femer jam. Ka dhe femra qe marin coc marin vesh.😛

  45. alfred.b Says:

    Une ate po them Des por, une them dhe qe po i zhgarravisim te gjithe nen nje parrudhe, e qe kjo eshte gabim, biles elementar.
    Sduhet te harrojme nga kemi ardhur sic thote el perro, sduhet te harrojme qe jemi produkti perfundimtar i shume proceseve evolutive e qe po te elimonojme nje element si te pavlere i ka humbur sensi se gjithes.
    U mesuam keq duke lavderuar njerin e duke shkel me kembe tjetrin, duke kritikuar nje zhaner si te paster e duke fundos nje tjeter si te piset. U dhane rendesi Beatlesve e gati gati desh harruan se Dylan bente muzike, Harruam dhe Ritfolkat sapo nisem te degjonim muziken qe te tjeret e cilesonin si te mire.
    Une them qe cdo gje eshte e mire dhe e keqe, ja kjo ehste ideja. Me arrit me kap ate qe vertet ka vlere, flas tek nje kenge e Sami Kallmit do te thote qe je vertet nje njeri qe e keuptuar se si funskionon struktura e nje sistemi, cfaredolloj sistemi qofte.

  46. uninvit3d Says:

    mos e nenvlerso* desha me thene, po ska gje e kuptoni ju se jeni te mencem😛

  47. Alket Bushi Says:

    Opa!

  48. loer kume Says:

    ti fillojme icik ceshtjet me rradhe.
    1. good fellas
    2. cupke e xhaxhait, nuk mund te marr seriozisht nje femer qe coc merr vesh. tamam coc, dmth ne gjiro, disi, jo tamam, sepse orgasm dhe harmony jane coc pa lidhje.🙂
    3. ka nje gabim shume serioz. permende gustot. gustot i diskutojme, ose me sakte nuk i diskutojme fare kur themi, queen jane grupi me i mire ne histori. sex pistols jane grmmhstr. nick kave, pink floyd etc etc.
    kur fillojme ketu te themi,metallica nuk bejne, bon jovi eshte bosh, madonna esht ekot, nirvana ta shpifin, e te tere keta s bejne muzike, ketu e dhjesim muhabetin me hegelin, pra me ceshtjen e mesiperme. ketu jemi ne hipokrizi te paster per te krijuar tendence dhe debat shterpe.
    metallica jane grupi metal me metal qe mund te behet. e kane merituar emrin. metallica jane revolucion muzikor. metallica moren farat e black sabath, e te ca grupeve te tjera prirese, dhe krijuan ride the lightening. nese kjo s na pelqen, eshte tjeter gje, dhe nese se vleresojme,e eshte krejt tjeter gje.
    nuk dua te merrem me nje grup ne vecanti sidoqofte, por dua te luftoj konceptin e trendesimit. sepse kjo me ngjan me fenomenin e njohur, p. didi sucks, dr dre is the great. e kuptoni vete c dua te them.
    ta thashe desaparecidos, one man army eshte forma jote e te degjuarit muzike🙂
    une e deklaroj nje here e mire, ketu, me emrin tim te vertete, muzika qe une degjoj eshte universalisht e bukur. nuk rri te germoj grupe te harruar nga zoti, e ti ngre ne piedestal e ti shes per une di nje gje qe ti se di😉
    altin goci eshte shendoshe e mire, para dy javesh ishte ne dr ku u mbush lokali plot, dhe kenduan te tere si te cmendur kenget e ritfolk. altin goci e sajmir braho mbushin cavallero club te premte e te shtune plot, me njerez qe i degjojne me kenaqesi. more in than out dont you think?
    e me detyra shpie s jam tu u marre plako, se kam ca qe jam shkeput, e me ka ik zakoni i te bindurit akademik😉
    muzika eshte e gjere dhe e gjate, ka vend per te gjithe, pa luftera, nese s jane ne rrafshin e filozofise muzikore.
    viva la vida…

  49. uninvit3d Says:

    Te germosh grupe te harruara nga zoti, eshte nje kenaqesi mer loer qe ti se percepto dot. Se ke provu noier pranej skam si me ta mush menien, a mkupto?
    Ti ngresh ne piedestal i bi ti japesh fame, ti ndash me tjeret, dmth te mos i kesh me aq intime si grupe/kengetare. Dmth jo, nuk eshte ashtu sic thu ti prap. Nqs ti e mer per shitje pastaj, aty skam ca te te bej, sepse eshte ide qe te krijohet ty si Shaki fan, qe jane Overrated. Indie is a Lifestyle Lal, i pershtatesh tipit tend me muziken qe degjo. Te besh/degjosh dicka qe te pelqen ty, dhe jo te besh/degjosh cfare i pelqen te tjereve. Kjo dmth LARG COMMERCIALIZMIT edhe FAMES.

    I listen to bands that dont even exist yet, so what?😀

  50. loer kume Says:

    gustot jane gusto qenie e dashur, shaku nuk ka thene kurre qe si pelqen beirut ndryshe nga ty dhe te tjere si ty qe duke bere beirut fresk supporting denigron cheryl cole psh😉
    nese ke deshire te madhe te perhapesh lajmin e mire per grupin e lagjes ne keto permasa qe sapo e shprehe, nis te menaxhosh, ben vaki zbulon dhe ti 50 centin tend😉
    cdo gje eshte e bukur🙂

  51. uninvit3d Says:

    Gili gili gili!😀
    Humori jot me paterica, le shume per te deshiruar. (N.C) hahahaha

  52. uninvit3d Says:

    Ej pse a thu e njef Shaki Beirutin e? Dmth, eshte cik e veshtire, duke qene se ska kohe me ble bluze per vete, e jo me me degju bandat e humbura nga zoti😛

  53. desaparacidos Says:

    E çuditshme se si vuna me degju The Flying Club Cup e pastaj erdha ketu e Loeri po fliste per Beirut!

    Si perfundim Beirut jane grupi im i preferuar kur shkruaj. Te pakten keto 5 minutat e fundit!

    Nese ky eshte ndonje mesazh i Z-tit, une s’dua ta di.

    Sidoqofte, mund te vdes duke degjuar kete. Ne fakt, nese vdes e per ndonje rast te habitshem ju jeni te ftuar ne funeralin tim, ju lutem te vini kete!

  54. desaparacidos Says:

    Ah Uninv, nuk jam dakord fare me kritikat e tua kundrejt humorit te Loerit! Une besoj se, edhe kur ky humor eshte amatorial, ne mos i trishte e fillestar, ne kemi per detyre ta mbeshtesim si mik qe eshte!🙂

    Loer, seriozisht tani, ceshtja o ketu. Qe jane te rralla rastet kur shijet e publikut perkojne me vlerat e verteta te nje artisti! Dakord deri ketu.

    Ne nje fare menyre, te tjere na imponojne se çfare te degjojme. Mua sinqerisht grupe si Metallica etj me jane imponuar nga shume faktore. Nje nga keto faktore eshte edhe aftesia qe ata kane me shkrujt kenge, por s’eshte vetem ajo.

    Keshtu qe te arrish te dalesh nga kjo gracke eshte nje beteje e veshtire, por jo vetem muzikore!

    Thjesht kaq.

  55. loer kume Says:

    po po, eshte e tmerrshme se si grupe te caktuara na imponohen sepse bejne muzike te bukur! i urrej tere grupet qe me pelqejne!
    shume interesante kjo teoria jote desaparecidos.
    per nej gje jam i sigurte, qe eshte unikale ne bote😀
    prape one man army ti. walk this way my friend of misery!

    qenie e dashur uninvited, sigurisht ti nuk e di qe shaku ne dy albumet e para te saj, eshte frymezuar shpirterisht nga nirvana dhe led zeppelin te cilet i degjonte pafundesisht nderkohe qe krijonte muziken e saj, ne moshen 14 vjecare🙂
    ndaj une nuk do habitesha qe shaku te njihte dhe pelqente beirut, qe jane bande shume sugjestionuese. mund te habitet me keto vetem nje njeri me horizont te ngushte muzikor. po rnuk dua te flas per nje rast te vecante se menjehre nxjerrin krye gustot pastaj. dua te flas ne princip.
    me aftesine qe ke per te perceptuar dhe diskutuar ne krye humorin ne nje debat muzikor, cuditem shume se si gjaku yt nuk shkundet e trazohet, dhe je kredhur ne muzike indie, dhe jo ne nje perrua samba, apo qofte dhe loca loca😉
    nje njeri i humorizuar sa ti shpreh te jesh, mund te qelloje qe ngaterron sheryl cole me nje nga personazhet e portokallise, sepse nuk je e prirur me kercyer po per te menduar gjate e jetuar indie si rruga e jetes qe te jep driten 😛
    degjoni, une nuk jam ndergjegjia. mos transportoni te une frustracionet tuaja, qofshin dhe muzikore,🙂
    muzika e mire eshte ajo qe pelqehet. cdo gje tjeter eshte teori llafazane. kush se kupton, eshte i pashprese.

  56. loer kume Says:

    ah po. poshte ardit gjebrea!😀

  57. Xixellonja Says:

    Sa do kisha pasur qejf t’ju shikoja te ziheshit per 5 me te rendesishmit, me revolucionaret e muzikes shqiptare!! Se dhe vend me i vogel jemi rrezik ka me shume se 5 ose s’ka as 5 ose ose mbase s’ka as 0. Mendojeni njehere.

    00 Genti eshte nje dileme per mua. Nga njera ane ka kenge te tija qe me ngacmojne, qe me vjen ti degjoj vevetiu, nga ana tjeter eshte ajo dreq figure e tij si kengetar, qe me jep pershtypjen qe eshte gjithmone me nerva e imagjinoj sikur ti iki ne koncert e nese me qellon ta takoj do me ulerasi ne fytyre. Pse dreqin kam krijuar kete ide ne koke? Me thoni dicka pozitive per te nese e njihni zakonisht s’me qellon te influencohem keshtu.
    Dhe se fundmi ai SAYONARA ka thene, pra Mirupafshim jo Lamtumire. Nese nje vend, nje komunitet nuk mban dot afer artistet se s’eshte i zoti ose eshte i zoti te shkoje ne mitingje por jo ne koncerte mua me behet qejfi nese ikin fare. Kjo dmth qe ata qe ikin jane artiste ne shpirt e nuk duan te rrine aty ku ia vrasin krijimet e tyre, e nese nje dite kthehen they will be back for good.

  58. loer kume Says:

    xixellonja. c thua moj. dua te ulerasesh… i am jim morrison, poshte ardit gjebreaaa!😀

  59. tiranacalling Says:

    Meqe e permendet sa here, jeni te ftuar te gjithe – Loer, Perro, Uninvited, Nuc, Post, Xix e kush te doje – te nisni te tiranacalling@gmail.com nje liste me 5 kengetaret/grupet me te rendesishem sipas jush, eventualisht me ndonje shpjegim si qysh tek edhe nga java tjeter i botojme!

    Po e provojme njehere me jo-shqiptare, pastaj nese jeni ok, te dyten e bojme me shqipe.

    Se na mbajne edhe per blog intelektual qe thoni ju.

  60. loer kume Says:

    tiranacalling. keta grupe jane te rendesishme ne zemren tone, apo ne historine muzikore, apo ne te berit muzike, apo ne te krijuarit te shkollave muzikore.

  61. alfred. Says:

    Intelektualisht duke folur, mendoj se, per te mos bere as me te voglin prostitucion intelektual, nje grup apo kengetare legjendar per te qene i tille duhet te kete nje karakteristike: te kete thyer rregullin lineare te muzikes deri ne kohen e tij. Me dy fjale, te ket shnderruar dicka ne te mire ose ne te keq pa e pasur shume problem nese shet apo nuk shet, ta ket bere per nje ide. Idete levizin cdo gje.
    Me tha njeri nje dite: Ne, brezi i lindur ne 60 -n ( ne itali), jemi rritur me nje ide mbi jeten te politizuar deri ne palce. Ne universitet – me tha – cdo mengjes behej pleniumi mes studentave per te bere ndonje peticion apo per te zaptuar ndonje ndertese. Cdo gje ishte e mundur, cdo gje ishte e majte, cdo gje qe behej kunder sistemit ishte Rock. Ne te njejten fryme rivolucionare, antikapitaliste, kemi lindjen e kantautorve te vertet, gjenezen e kenges intelektuale. Dylan me shoke, De Andren, R.Gaetano etj, te cilet sben tjeter vecse thyen rregullin e te berit muzike ne menyre tradicionale. Futen politiken ne mes, thyen skemat, ringjallen ne menyre romantike Hegelin , Trockin , Zdanovin e Bakunin-in me shoke. Ne te njeten kohe kur URSS e Kina ishin ne gjunje, kur NIxoni me Kissinger tallnin lesht me vendet qe po benin ndonje riforme, e nderkohe qe krizat si te sotmes krijoheshin me bollek, keta moren ne dore fatin e revolucionit. Sot ke kemi qe te marre ne dore fatin e revoluzionit? Celestinin ? Beirut? Massive Atack? Gjebrean, sme kujtohen te tjeret.
    Ne te vertet ky eshte problemi i sotem. Kush do e bej revolucionin?

  62. uninvit3d Says:

    Loer, spo e zgjas mo lal, sepse e para PERTOJ , edhe e dyta po me mbarojne leket e postimeve , duhet me e mbush prap.😛 Po se di ne e ke vene re a jo, aty ku un e di qe sjam e denje me postu comment se sjam e pergatitme nuk e bej, psh ne temat e letersise. As nuk ngaterohem fare, ama te muzika do postoj posi, pavaresisht se ca mendon ti me metalikat e gunsat e eshi peshi persheshi.. (nigjoji per vete ,po mos na i bo stars fallen from the sky)

    P.s Un me humorin tim INDIE😀, jemi per nje kategori te caktuar robsh, dmth japim effect te ato qe dum jo au-iu . Njashtu pra.
    U qyqa filloi Loca ntv, te prsh. Shenje nga lart!😀

  63. pse sterio? Says:

    loer djali, ska ndonje gje te keqe te degjosh madonen, shakiren e anila mimanin se fundja kto jane ne mode, por per dreq me kujtohet nje shprehje e sabatos” qe nje grua te ndjek moden, kjo eshte puna e saj, por qe nje shkrimtar te beje dicka te tille, kjo eshte e neveritshme”. po fundja kush thote se sabato ka gjithmone te drejte?

    sa per kengetaret e rrevolucionit, mos kerkoni kot se sot ne britani ka cmime edhe per grupin me pak komercialist😀 sa gallate duhet te jete ta shohesh kte grupin me pak komerialist kur shkon e terheq titullin e per me teper jep keshilla edhe per grupet e reja, capitalism is evil,but funny .
    alfred. kengetari i fundit i rrevolucionit ka vdek por fale internetit egziston prap http://www.youtube.com/watch?v=_YnfTsWCyT4&feature=related a nuk eshte gallat kapitalizmi?😀

  64. loer kume Says:

    kur te kete nevoje per revolucione, do dalin tamburinet e tyre te ngrene peshe zemrat e njerezve. tani per tani jemi pak te paqarte.
    na duhet ideali i nje rendi te ri, qe t ekemi nje lufte me ate te vjetrin, qe te kemi muziken qe na duhet.
    askujt nuk i ruhet kur dikush shan kapitalizmin, sepse ai dikush s eshte qe jep zgjidhje me te mire nderkohe.

    pse stereo, shprehjen e sabatos meqe e lidhe me mua, po te kthej dhe pergjigjen.
    kur une degjoja shakiren, ju injoronit egzostencen e saj.
    albumi i vetem i saj qe nuk kam konsumuar eshte she wolf.
    according to miss moda e indie, vete madheria e humorit sotil dhe te tymte, shkencetarja e 7 notave, uninvited, ishte kenaqesia me e madhe te zbuloja, evidentoja, dhuroja shakiren, madje dhe ta vidhja, albumin e saj te vetem ne shqiperi, donde estan los ladrones. dhe jo vetem ne shqiperi po ne europe, sepse kaseta erdhi nga bolivia. e atehre s kishte as youtube, as nje lloj comunicejsheni.
    keshtu, ishte kenaqesi me vete.
    meqe e lidhe serish me amerikanolatinet, vete gabo, per cdo koncert te sajin ne kolumbi, e ndjek nga pas duke e adhuruar cdo sekonde, madje duke shkruar esse per te.
    madonna dhe muzikantet e tjera te kalibrit pop comerc. sigurisht q enuk eshte qe t engrohin shpirtin e vibrojne deri ne kocra, por dreqi ta haje, e bukura esht e ebukur. sigurisht qe per daline piktori me i madh (pas tij) ishte dekonstruktivisti picasso, por davidi pikturonte tmerrsisht bukur dreqi ta haje🙂
    dhe ne fund, une s kam pare asnje shkrimtar, perfshi dhe sabaton qe te shetise vesh me tunike te bardhe si homeri. :))
    shaka kjo, per te te bere ty te kuptosh qe dhe shkrimtaret, vishen bukur, hane ne restorantet e shtrenjta, kalojne kohe simpatike, dhe shohin filmat e kohes, e degjojne muziken e kohes. moda eshte kohe.
    se ne fund te fundit, old fashion quhet dhe te degjosh led zeppelin, dhe new fashion eshte te jesh indie. (IDEJA ESHTE TE SHOHESH PERTEJ KOHES PER TA KUPTUAR KETE)
    ej, pse stereo, se di ne e ke ke kuptuar me tere keto fjale, e ka pas per shkrimtarine sabato ok?🙂

    PS. interesant ai info i cmimit per grupin me pak komercial😉

  65. loer kume Says:

    per ilustrim konkret, albumi i ri. Sale El Sol.

  66. pse sterio? Says:

    ate te sabatos e futa kot se skishte lidhje me ca po diskutohej por thjeshte doja te te provokoja😀

    sa per ate se si jetojne shkrimtaret as qe me intereson fare, me intereson vetem qe te jetojne e te krijojne pjesen tjeter e gjykon ai, i madhi ehe…
    gjithsesi nuk e di pse me bezdis fakti qe ti degjon shakiren, ndoshta sepse me pelqejne shkrimet e tua, dhe un kam nje zakon te keq, kur me pelqejne shkrimet e dikuj krijoj nje perfetyrim se si do ishte ky tip. eniuej

  67. dorinaB Says:

    Mua me pelqejne akoma shume Ritfolk, me pelqejne akoma shume Djemte e Detit dhe sot nuk gjej ndonje grup qe te me pelqeje me shume se keta , them ME SHUME se sigurisht qe ka grupe qe i pelqej dhe pse jane 1 ose 2. Pra degjohen ende Des, madje ka dhe te tjere si une qe i degjojne dhe i pelqejne po njelloj si ne ate kohe,jo vetem per muziken ,por dhe per tekstet qe mbartin kenget e tyre. Poezia e Hatibit eshte shume e bukur🙂

  68. uninvit3d Says:

    Me cin flet pse sterio?, nuk i mushet menia jo. Nuk e kupton qe ka zhgenjy me mijera fansa me at Shak Shak shit of taste.😀

  69. ehe... Says:

    Mirembrema shoqeni e shokeni,
    Kam nevoje per ndihmen tuaj.
    Desaparacidos do t’ju jape diçka nga ana ime, ne mos e paste bere tashme.
    Dhe nqs mundeni, ma dergoni mbrapsht, pasi te keni hedhur mbi te veshtrimin tuaj.
    Do t’ju jem shume mirenjohes po te me flisni hapur.
    Ju pershendes, kalofshi bukur.

    ps: nga muzika, si gjithmone, une kokegdhe. Detyrimisht, uninvited dhe une qenkemi ne pole te kunderta, megjithese te dy acar : ajo s’merr vesh ne letersi dhe do muziken, une dua letersine dhe s’marr vesh ne muzike. Poli i veriut – poli i jugut. Igloo ajo e igloo une. Por s’puqna asgjekundi. Brrr… sa ftohte.

  70. uninvit3d Says:

    Une lexoj ato qe shkru ti Ehe, coc me hy nai njohuri ne koke. Jane si keshilla per me vone, ca te lexoj , e ca jo. Kush nuk te pelqen ty psh , se lexoj une. Edhe kam kohe me lexu gjera qe ja vlejne e jo te humbas kohen.😀

    Edhe ti mire e ben qe lexon nai gje nga ca shkru Desaparacido, une, Xixellonja, etj etj,
    Loerin mos e mer shume parasysh se eshte shume confused, sepse do ti beje te dyja edhe letersi, edhe muzike, po snuk te dyja.😛

    Jo shume ftohte, ktu jane rritur pak temp ndjeshem, pardje ishte -10, sot eshte me ngrohte -5!

  71. Xixellonja Says:

    @Desaparecidos kurre se kam urryer me shume se tani nr 5. Te vesh 5 emra dhe te lesh te tjere prapa eshte sikur te udhetosh me nje valixhe dore me kompanite tip Ryanair, te duhet te marresh esencialen e qe prape s’mjafton. Nejse po e bej nje perpjekje.

    @loer shpirti im optimist me thote qe ti ca gjera i deklaron sa per sensacion, psh per te pare deri ku shkon habia e njerezve ndaj thenieve te tua se po te jene te verteta them se ke nevoje per nje eksorcist (se di si i thuhet ne shqip)per te nxjerre shpirtin e keq qe te keshillon te degjosh ca makabritete :p

    @uninvit3d qe qenke vajze me gezon shume e te fut ne kategorine e specieve per tu mbrojtur🙂

  72. loer kume Says:

    analiza jote psikologjike ne te percaktuarit e dualizmit eshte shume interesante. ia vlen per ta shqyrtuar gjere e gjate. ne nje bote tjeter🙂
    ku ti te njohesh muziken, e jo te ndjekesh moden🙂 po nejse, se cdo gje me moshe🙂
    une e ti jemi si nje qytetar pa bindje politike, thjesht gjykon kohen dhe vendin dhe voton.
    dhe nje tjeter qytetar i angazhuar ne nje parti si militant.😉

    une jam ne sherbim te drites, ti je zhytur ne anen e erret te forces🙂

    une degjoj shakun dhe arcade fire, ti degjon vetem arcade fire. nderkohe une kam degjuar dhe david guetta, ti je po ke arkade fire. une nderkohe kercej muziken e tiestos, ti je akoma te arkade fire :))
    kalofsh bukur. s kam misione ndricuese une, por shijuese🙂

    PS. une i bej te treja😉

  73. uninvit3d Says:

    Jo me, E shef se je prape gabim.
    Une degjoj Molin edhe ARcADE fIRE, nderkohe qe ti degjo shakin, un kam degju edhe U2 edhe Coldplay njekohesisht.
    Po ka muzike qe te ploteso shpirtin pa pase nevojen me degju mroklla te tilla si David Guetta e Akon. Ti ngaqe Arcade Fire nga i vesh te hy e nga tjetri te del, detyrohesh e ngjo e kto tjerat. Sepse je komercialist, sdo kualitetin do sasine. .:D😛

    P.s Dorezohuuuuu o rob zoti.

    Edhe ktij Darienit kam 1 vit qe i them qe s’merem me klasifikime, i urrej , ndac te jene 10 ndac 20, nuk me dalin asihere.😦

    Xixellonja , shyqyr qe ka noi indie tek tuk se ne raste te tilla e vuaj sh ket status te te qenurit e tille.🙂

  74. loer kume Says:

    ne cdo fjale qe thua, ti vete je e klasifikuar😉

  75. Post Spleen Says:

    Uh hu, paska plas gallata ketej😀

  76. Alket Bushi Says:

    (Intermexo.)

    Shkon njeri ne nje dyqan bravash dhe pyet shitesin:
    – Keni brave “Sirius”?
    – Jo, nuk kemi.
    – Po brave “Globus”?
    – As “Globus” nuk kemi.
    – Po a keni ndonje lloj brave ne kete dyqan?
    – Jo.
    – Ou? Po pse e mbani dyqanin hapur atehere?
    – S’kemi brave per ta mbyllur…

  77. pse sterio? Says:

    pas kesaj intemexo per te te mos prish atmosferen po e mbyll me nje shaka qe ka bere vete i madhi 00g ne komentin e pare: Churchilli thoshte “cdo vend e meriton qeverine e tij”… e holle kjo, apo jo?

  78. El_Perro Says:

    – Jimmy Hendrix – The Doors – The Beatles – Pink Floyd
    Ngelet vetem nje vend dhe shume kandidate…

  79. desaparacidos Says:

    Pu pu, na çmendet me gjithe keto komente, qe marrçit malet!

    Normalisht ideja e top 5 apo 10, eshte antimuzikore qe ne lindje. E megjithate eshte nje menyre e mire per te shkruar, sipas meje.

    Loer, 5 grupe te rendesishme per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken per muziken …

Leave a Reply

