Zogu blu .

by

Zogu blu

Kam një zog blu në zemër

Që do të jetë i  lirë

Por un jam i fortë

I them , rri aty , unë nuk do lë njeri të të shikoj

Kam një  zog blu në zemër

Që do të  jetë  i lirë

Por unë i derdh whiskey dhe i fry tymin e duhanit

Dhe prostitutat , baristët , punonjësit e supermarketit

Nuk e dinë qe ai është aty

Kam një zog blu në  zemër që do të jetë i lirë

Por un jam i fortë

I them

Qëndro aty , do të më ngatërrosh ?

Do të prishësh punët e mia ?

Do të cosh për dreq librat që shes në Evropë ?

Kam një zog blu ne zemër që do të jetë i lirë .

Por unë jam  i zgjuar , e lë të dali pak natën , ndonjëherë

I them , e di që je aty prandaj mos u dëshpëro .

Dhe pastaj e mbyll përsëri ,dhe aty këndon pak .

Nuk e lë të vdesi .

Dhe ashtu flemë me paktin tone sekret ,

Eshtë aq i  këndshëm sa bën një burrë të qajë ,

Por unë nuk qaj , po ju ?

_____________________________________________________________

POEZI CHARLES BUKOWSKI

përkthim  Igli Levani aka bubi

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

