‘Yü-Gung (Ushqe egon time)’

by

nga sKENDER kOLLCAKU
Ushqe egon time!
Le të marrim edhe më shumë vodka
Vitamina ruse
Ushqe egon time!
Mendoj se duhet të kthehemi përsëri tek ai tipi
Mendoj se do të jetë në gjumë tashmë
Sigurisht po! Por jo!
“Ngrije!”
S’ka gjumë / të gjitha gënjeshtra / kënaqësi në pluhur


Telefoni! “Ngrije!”
Nuk e dëgjon?
Një ide fikse kalon nëpër dhomë
Riemenschneider* e gdhend
Ne dredhat e trurit
Ngul si  thumb vetveten në kokën time
Më vonë
Ju mund të varni raftet, apo jo?
“Ngrije!” Telefoni! Tani seriozisht…
Thuaj: “A e degjon apo jo?”
“Ngrije!” Po cmendem nga djegia
Ushqe egon time!
Unë jam i gjithë populli kinez
Dhe Yü-Gung mund të lëvizë malet
Dhe gjithcka është e rëndësishme
Për cfarë kemi diskutuar gjatë gjithë kohës?
“Ngrije!” Shhh!
Ajo paralizon idealet tuaja!
Ajo paralizon idetë tuaja…
Ose vetëm dhëmbët tuaj
Në gojën time çdo gjë shkoi në përkeqësim tashmë
Dhe hunda ime ka qasje të drejtpërdrejtë me trurin
Jam 6 metra i gjatë dhe kjo është e rëndësishme
Jam 9 metra i gjatë dhe çdo gjë është akoma më e rëndësishme
Jam 12 metra i gjatë dhe çdo gjë është e paimagjinueshme
Ushqe egon time!
Ushqe egon time!
Ushqe egon time!
Ushqe egon time dhe vazhdo, vazhdo…
“Ngrije!”
Unë jam e gjithë popullsia kineze
Dhe Yü-Gung mund të lëvizë malet
Unë jam 6 metra i gjatë
Unë jam 9 metra i gjatë
Unë jam 12 metra i gjatë dhe…
Ushqe egon time!
Ushqe egon time!
Ushqe egon time!
Sonte!
Kurrë në gjumë
Gjithcka është një mashtrim
Kënaqësi në pluhur

* Tilman Riemenschneider (1460 – 1531): skulptor gjerman, një nga eksponentët kryesorë në skulpturën post-gote
[përkthim i ‘Yü-Gung (Fütter mein Ego)’, albumi Halber Mensch, Einstürzende Neubauten, 1985]

One Response to “‘Yü-Gung (Ushqe egon time)’”

  1. dieyllka Says:

    “Gjysme-njeri, shko perpara, ne cdo drejtim
    I kemi percaktuar ne te vertetat per ty
    Ne carjet e tyre vetetine trasmetuesit tane
    Nga ora ne ore ne trasmetojme vlerat e tua
    Shko perpara,
    Kujdesemi ne per ty…”

    Gjeniale!
    Neubauten fshehin sekrete ne tekstet e tyre!

Leave a Reply

