(Unë) Kam lindur shumë herë ( kështu rriten njerëzit )

by

Linda për herë të parë pranë një kopshti jeshil e të freskët
( oh si lulzonte djersa e parardhësit tim,
diku aty fillova të besoj në pafundësinë e shpirtit )

Po kam lindur & pranë një minareje
që dikush kishte braktisur mu në mes të Tiranës

Herën e tretë linda në një port  : me bekimin e betonit e
me rininë e adoleshncës

Linda (4) në një park ku bimët kishin emra latinë të tipit
paracelsus dolcium apo shelgus lotuesus

Aty ku ju keni mbjellë pemë,
une kam mbjelle vetëm filtra cigaresh

Cizmet kërkonin gjithmone
që tu tregoja mundësitë e një jetë tjetër

( e nëse kjo eksperiencë duket në ndonjë fare mënyre e bukur kujtohuni Ju lutem që çdo lindje i përkonte një vdekje e mëparshmë )

 


Nëse artikulli ju pëlqen ndajeni me miqtë tuaj në Facebook

 

Tags: ,

3 Responses to “(Unë) Kam lindur shumë herë ( kështu rriten njerëzit )”

  1. Miss Germs Says:

    bukur!!! :D:D:D:D

  2. Aurora Says:

    lode all’araba fenice!

  3. dori Says:

    sdi ta shpreh efektin qe me dha fundi ,por di qe me peqeu …sidomos fundi

Leave a Reply

