E dielë

by

poezi nga Nazim Hikmet

E dielë është sot.

Sot, për herë të parë

ata në diell, të dalë më lanë

dhe unë

në jetën time për herë të parë

qiellin palëvizur e pashë

i habitur që është kaq shumë larg meje.

Kaq blu.

Kaq i pafund.

I ulur për tokë,

plot respekt

me shpinë mbas murit të bardhë mbështetur.

Arsye madhore në këtë moment nuk ka

që në dallgë të hidhem.

Nuk ka luftë në këtë moment.

Nuk ka liri, nuk ka gra.

Tokë, diell dhe unë

Njeri i lumtur jam


Nëse artikulli ju pëlqen ndajeni me miqtë tuaj në Facebook

Tags: , ,

3 Responses to “E dielë”

  1. qendrim Says:

    E dielë është sot.

    Sot, për herë të parë

    ata në diell, të dalë më lanë

    dhe unë

    në jetën time për herë të parë

    qiellin palëvizur e pashë

    i habitur që është kaq shumë larg meje.
    Kaq blu.

    Kaq i pafund.

    I ulur për tokë,

    plot respekt

    me shpinë mbas murit të bardhë mbështetur.

    Arsye madhore në këtë moment nuk ka

    që në dallgë të hidhem.

    Nuk ka luftë në këtë moment.

    Nuk ka liri, nuk ka gra.

    Tokë, diell dhe unë

    Njeri i lumtur jam

  2. xhesika Says:

    shume e bukut!!

  3. xhesika Says:

    por edhe pak krahasim dhe metafore duhej perdorur……..

Leave a Reply

