Gati poezi gati dashurie

by

Foto nga Ana Bicolli

nga Darien Levani

Ndryshova ide, mbas shumë kohësh. Gjithë ato ditë që kemi kaluar duke u pasqyruar te njëri tjetri, më ke udhëhequr në rrugë të errëta, dhe je bërë edhe ti një nga ato.

Ngrija supet, raporti jonë ishte i tille. E di që shkon me shumë të tjerë, e di që edhe atyre u thua të njëjtat gjera : pak rëndësi ka. Dhe mos kujto se nuk i kam kuptuar gënjeshtrat e tua ( pak rëndësi ka, ta thashë ) por të flisje me ty ishte bërë e pamundur, me vizionin diktatorial që i aplikoje raportit tonë dhe Po, me miqtë e mi kam folur keq për ty, shpeshherë, duke e ditur që nuk më dëgjoje, e megjithatë jam kthyer gjithmonë. Të takoje ty ishte bërë si Ndiz e Fik. Shikomë ti të paktën një herë, shiko se si sot, ndërsa të lë, nuk kam keqardhje, madje ti as këto rreshta ti nuk i meriton.
Në fund të fundit je vetëm një dreq televizori katërmbëdhjetë polsh.

_________________________________________________

Tirana Calling o ne Fejsbuk. Nese artikujt ju pelqejne ju ftojme te na shtoni si miq, te na sugjeroni, te komentoni etj etj.

Tags: , ,

4 Responses to “Gati poezi gati dashurie”

  1. Edrus Says:

    Deri në gjysmën e shkrimit po e lexoja me interesimin që vetë titulli më impononte që të kisha, por papritur cepi i syrit mëkapi numrin 14 dhe pastaj pashë edhe “polsh” që të “smascheronte”… Ideja fantastike, shkrimi gjithashtu… vetëm se 14 shkruaje me gërma që tëmos ju tërheqë vëmëndjen lexuesve😉

  2. mati Says:

    ha ha ha eshte vertet edhe une po e lexoja me qejf…por me zuri syri 14 polishn…..troppo forte!!!!! me pelqeu…:-)

  3. Bleri Says:

    shume interesante, por une numer 14 nuk pashe… me sa duket autori i paska marre masat shpejt…😉

  4. hilarious-me Says:

    Shume i kendshem ky shkrimi…Me kujton elementin e surprizes nga O.Henry..hihih…;)

Leave a Reply

