Hej Ti!

by

HEJ TI

…po, po, me ty e kam.

A di kush jam unë? Hë e di apo jo? Ç’ke atëherë që më përgojon e më ofendon vend e pa vend? Ç’ke atëherë që guxon të publikosh lart e poshtë nëpër forume e nëpër blogje shkrime të cilat as ti vetë nuk i kupton? Si? Si the? Hej, ti! Unë e shoh që ti nuk e di se kush është duke të të folur, por të jesh i sigurt që unë e di me kë jam duke folur. Dhe jam duke folur me një qenie, të cilës as Darvini nuk do i jepte dot derman… si? Ti qenke fare, më duket. E di ti që me ato që shkruan, mua më ofendon? Po, po: më ofendon dhe jo vetëm mua, ta dish. Po: gjithë shqipfolësit dhe shqipshkruesit i ofendon. Po ti sdin me fol shqip mër, pale me shkruar. Si guxon ti me shkruar kur ti sdin me përdorur grematikën? Po pra, prandaj dhe ofendohem unë. Pse ore, ç’taksirat kam unë që dua të lexoj diçka të hairit dhe ulem para shkrimit tënd dhe lexoj kodra mbas bregut? Dhe e di kush është e bukura? E bukura është se si puna tënde janë të gjithë… përveç meje natyrisht… dhe mos kujto se nuk shkruaj unë. Mos kujto se meqë bej vetëm kritika, i ngjaj pesëdhjetë-për-qindëshit të kritikëve që janë shkrimtarë të dështuar. Jo, ore. Unë i përkas atij për-qindëshit tjetër. Unë jam ndryshe. Dhe pikërisht sepse unë jam ndryshe, pikërisht sepse unë jam më i dituri i të gjithë atyre si puna tënde, unë ofendohem prej teje. Sepse  ti ofendon inteligjencën time me ato që shkruan dhe i quan letërsi. E di ti që “prodhimi pa limit i literaturës është një ofendim publik”? Po, ky është mendimi im që e ka thënë dikur Xhorxh Eliot. Po ti, mirë që ato që prodhon vetë janë vetëm Mbeturina Ushqimore të Trurit tënd, por përpos kësaj, ke paturpësinë më të madhe të shkosh e të publikosh atë që kanë publikuar të tjerët. Aq më tepër kur ti nuk kupton as edhe një fjalë nga ajo që kanë thënë “këta të tjerët”. Si? Nga e di unë? Ore, akoma nuk e ke marrë vesh se kush jam unë? Se çfarë jam unë? E di se çfarë kam bërë unë deri tani? E di apo jo? Ore, mos më ngatërron gjë me ato peshat e lehta të letërsisë ti mua? Si s’ke turp që nuk e di ti kush jam unë? Si? Çfarë të lexosh? Ato që kam botuar unë?! Unë të kem botuar ndonjë gjë?! Unë të botoj?! E përse duhet të botoj diçka që të jem njësh? Unë njësh jam edhe pa botuar. Mos më ngatërron gjë me Ismail Kadarenë ti mua? Po unë Kadarenë e ha për mëngjes, ore dhe atë Man Booker Prize të tij unë e përdor për t’i gjuajtur qeve. Po, po, mirë është shkruar: qeve, jo qenve. Po ik ore mbushu, se s’është e nevojshme të botoj gjë unë për të të vërtetuar supremacinë time në këtë fushë. Ja ti shiko: kërko në google me emrin tim dhe shiko se çfarë do gjesh, pastaj hajde të flasim…..

……

……

… hë mbarove? E pe? E pe se me sa shumë blogje është i lidhur emri im? Eh, kur të kesh kohë, hapi pak. Po, po, janë gjithë komentet e mia nëpër gjithë këto blogje të ndritura. Si? Po pse ku tjetër do ta shikosh madhështinë dhe superioritetin e qenies sime ti, ëh? Shiko se kam edhe komente të tjera, unë, të cilat i bëj me emra të tjerë. Eeeeh, posi posi, ia fut kot tani ti. Çfarë? Po normal që e fsheh, pse, ç’rëndësi ka? Rëndësi kanë perlat, ore, perlat që them: ato dëgjo ti. Si?!?!?!… Si the ore?! Ti qenke vërtet idiot, për Zotin. I dështuar je ti që s’pranon kritikat e mia. Hej ti! A e di sa libra lexoj në vit unë? Po pra, prandaj duhet t’i dëgjosh me vëmendje kritikat e mia. Pse ç’kujtove ti se jam unë? Amator interneti? Budallë! Hajde pra, po deshe, në qytetin tim dhe të të jap diçka nga ajo që jam duke shkruar. Ose pyet Novruzin e Xhemiles, se ai e ka lexuar. Hej, e kam fjalën për kryeveprën e kryeveprave unë, pse ç’kujton ti? Vetëm “Njëri” ma kalon, ta dish dhe kjo vetëm e vetëm se unë e konsideroj atë si babain tim. Pa të, unë as që do ta kisha kuptuar ndonjëherë ekzistencën e qenies time superiore. Po, nejse, ti, hë për hë, shiko ato blogjet që gjete në google. Jo për ndonjë gjë, por nuk je ngritur akoma në atë nivel inteligjence ti që të kuptosh shkrimet dhe komentet e mia, prandaj. Si? Ohohoho… tani më kënaqe për Zotin! Mirë, mirë, po ti shiko një herë ato blogjet. Shiko se me çfarë brumi jam gatuar unë, shiko nivelin e mendimeve të mia dhe mëso… po, po mëso – mbi gjithçka tjetër – mëso se çfarë do të thotë të kesh lexuar dhe të kesh një mendim tëndin të konsoliduar me të të cilin të jetosh vitet e jetës. Sepse, “në fund fare, nuk kanë rëndësi vitet në jetën tënde, por jeta në vitet e tua”. Budalla! Ja pra, ky është mendimi im i konsoliduar që e ka thënë Abraham Linkoln k’tu e qindra vjet më parë. Dhe “nuk ka arritje pa dhembje”, e edhe ky është një tjetër mendim i imi i konsoliduar që e ka thënë Benzhamin Franklin. Do një tjetër mendim timin të konsoliduar? Herb Kohen: “Nëse nuk e di se ku je duke shkuar, nuk mund të humbasësh rrugën kurrë”. Kështu që, mos e çaj kokën fare, po vazhdo të ecësh… dhe siç thotë edhe mendimi im i konsoliduar që e këndon Bojken Lako: “Lufto çdo ditë, lufto me veten, kudo të arrish, të paktën të jesh me objektiv”… E more vesh tani? Dhe për ta mbyllur përfundimisht, memorizo edhe një tjetër mendim timin të konsoliduar që e ka thënë dikur Klint Istvud: “Opinionet janë si puna e trapit: çdo njeri ka të tijin”.

Paqja qoftë me Ty, qenie më inferiore ndaj meje dhe, nëse ka një Zot, pastë mëshirë për mua nëse i mendoj vërtet këto që sapo lexove.

Post Exussum
Për cilindo që do i nevojitet: E ka emrin “Sofargen Crema” dhe gjendet pothuajse në të gjitha farmacitë. Përpara përdorimit, lexoni me kujdes broshurën informative. Nëse do ju duhet në sasi të mëdha, konsultohuni më parë me mjekun ose farmacistin tuaj.

Enkelejd Lamaj

Nëse artikulli ju pëlqen ndajeni me miqtë tuaj në Facebook 
Tags: , , ,

58 Responses to “Hej Ti!”

  1. Bleri Says:

    I papare ky shkrim per zotin… kjo puna e kremit njehere spektakel me vete…
    dhe ajo shprehja e Clint Eastwood ben vertet pune… :)

  2. kryeneçe Says:

    Bravo, bravo, bravo !

  3. Rina Says:

    e pritja nje mbyllje te tille vertet….shum e kendshme….

  4. kozi Says:

    3,010 for Enkelejd Lamaj

  5. kozi Says:

    Eshte njesoj si te degjosh Spartak Ngjelen duke folur – dhe si e tille autori duhet me ja njoh copyright-in AVOKATIT (ose te pakten “acknowledgment”)

  6. anonimus Says:

    Sign. Siete cervelloticamente decrepiti !

    Ma la “Crema” e il massaggio del tuo cervello ? diemerlo ..clessida .

  7. xhimbo Says:

    Sekti alla Yp ne formim e siper !

  8. ehe... Says:

    Eshte edhe njefare Nietzsche, ose ne gjuhe popullore, “musteqja”, qe thote keshtu:

    “Shkretetira po rritet. Mallkuar ai qe mbron shkretetiren”.

    Doni ca mbrojtes shkretetirash, me pushke e pene per memedhene? Ja psh, Razi Brahimi, Nasho Jorgaqi, Diana Culi, Nasi Lera. Pa harruar dhe mbrojtesit e rinj, me trendafila gjembace ne goje, dhe me flocka te prere shkurt, qe jane kusherinjte e mi, shoket e pallatit, te gjimnazit, dhe ca shoke qe m’i ka prezantuar nje shok qe punon ne TopChannel. Dalim shpesh nga Blloku dhe i shoshisim keto gjera, qeshim me te fortat e njeri-tjetrit, dhe ne mbremje, gjysme te dehur tashme, ulemi te shkruajme ne blogjet tona te forta e dites, si dhe mbi acarimin e marredhenieve Gjeorgji-Rusi, permbytjet ne Kine dhe fikjen e dritave ne Facebook. Sa gallate qe bejme! Dhe e dini me te forten? Dje kam share ne rruge: ik ore idiot! thjesht ngaqe me thoshte qe as me behet vone pse une nuk kam blog e ti ke.

    Si perfundim, rrofte Shekspiri!

  9. dorina Says:

    Shume kendshem ,me pelqeu vertete,pjesa e “mendimit te konsoliduar” sidomos.Komplimente!

  10. ciro Says:

    Eshte interesante qe pothuaj shume komentar bijen dakord ,me nji dicka qe mua me duket pa sens .
    Nese kjo menyre arrogante te shprehuri do pranohej ne boten e civulizuar e do bente pjes ne Temen Komunikim , ather sinqerisht ( nuk kam asgjo kunder autorit ) mua do me duhej te citoja ,jo ndonji thenje prej Avokati shprehjen “Lushnja jon qytet i bukur o shoke more” .
    E theksoj kete sepse eshte bere si me than e modes qe te shkruhet pa fund ,te kritikohet e interpretohet pa konkretizuar dicka .
    na sulmohen shkrimtare te shkelqyer te ktij vendi Nasho Jorgaqi etj , e na del nji tip ne mjergullen e asaj bote konfuze e na flet per Cremra interesante ,dhe si per cudi shperthejne duartrokitjet !
    Nqs autori eshte vertet aq i talentuar sa ai tregohet ktu me kte shkrim le ti drejtohet Shkrimtarit apo personit qe ai ka ne fokus e te debatoj ,pse kjo frik ?
    Kjo nuk ben pjes ne asnji kulture Boterore ,nqs do ti mungoj guximi per tu perball direkt me x-Shkrimtar ather nuk Fair te besh bla bla bla ne ajer mendoj un .

    “Fol , qe te shikoj ,( ben pjes ke tema komunikacion ) Kush deshiron te merret nga te tjeret seriozisht , ai duhet te konkretizohet e komunikoj .
    Kte e dinte dhe Sokrates” .

  11. Santo Says:

    O shoku , cer thu o Bota e kremit me mode sot hej ti perdorus cremi !

  12. ehe... Says:

    Ciro,
    Nasho Jorgaqi ka shkruar “Mergaten e qyqeve”, dy vellime. Kur iu kam rene ne fund, me ka ardhur nje mendim vetetime: “Te ngrihesha ne mes te nates dhe te beja roje tek dera e zyrave te kooperatives, se po mos t’ua hidhsha trute ne ere, mos me thencin pioner kufitar”. Ja keshtu kam menduar. Fatmiresisht, nuk kam dale sepse s’na linte gjyshi te dinim naten jashte, per arsye se bente shume terr. Por sidoqofte, mbaj mend se fjalimet me te zjarrta demaskuese te diversanteve, ne klasen time, une i kam mbajtur. Dhe me sukses! Pas nje jave me nxoren ne tabelen e nderit, per nje vjershe qe kisha shkruar. Po jua lexoj, ju kerkoj ndjese :

    “Kooperativa jone e bashkuar,
    lulezon dite per dite
    nuk do te lem Rame Dragen e mallkuar
    te na i preke dhite.”

    Faleminderit.

  13. Bleri Says:

    Me falni qe po nderhyj prape, por e ndjej te nevojshme ta bej, duke qene se jam nje fanse e ketij blogu dhe e ndjek rregullisht. keshtu qe, Per Ciron dhe per ata qe u paska mbetur mendja vetem te kremi:
    nuk e di (ciro) ne ke lexuar ndonje gje tjeter nga ky autor, por s’ka gje. arroganca e te folurit ne kete shkrim, nuk eshte arroganca e autorit, por perkundrazi, eshte arroganca me te cilen disa pseudo-kritike (ndonjehere edhe une vete,e pranoj) bejne lloj lloj komentesh me slloganin: une dhe asnje tjeter. dhe nuk lene fare vend per shijet dhe mendimet ndryshe te tjetrit, por flasin vetem me shprehjet e te tjereve… kjo kritikohet ketu, jo ndonje shkrimtar i vecante… dhe ne kete pike, po ta kesh seriozist punen e sulmit ndaj Jorgaqit, duhet te jesh dakord me autorin, sepse jeni nga i njejti breg i lumit. kurse per kremin: Post Exussum nga latinishtja do te thote “Mbasi te ka djegur”. lidhjen me kremin beje vete… ;)
    nejse, ne fund te fundit Clint Eastwood ka te drejte me ate shprehjen.
    flm!

  14. ciro Says:

    Po e ka shkruajtur “Mergatene qyqeve” e atij versioni diversantesh apo pioneresh se lashtesis , po tani kerkohet demshperblim po me te njeten monedhe ? Kjo menyre komunikimi eshte e papranushme i dashur ,kjo nuk ka te bej me asnji lloj kulture komunikimi njerezor .

    Kerkohet tani ate qe sju la gjyshi dikur ta vini ne jet tani ? ah, se desh harrova pergezime per vjershen , nostalgjia kooperativiste ka qen nji epoke mjaft Romantike e asaj kohe , sidhe produkti saj .

    vazhdoni qitni shpatat per dyluftim ,kjo eshte menyra e kominikimit ne kte bote kooperativistesh nostalgjik .

    ciao .

  15. Aero Says:

    E lexova me nje fryme dhe me pelqeu shume.Kur po arrija nga mesi i artikullit mendova me vete :”Qenka Blendi Salaj” por prape kur arrita ne fund nuk u zhgenjeva se kremi nuk eshte i keq,apo jo?

  16. ehe... Says:

    Jo, ciro, jo. Nuk ben si thua ti. Une nuk i kerkoj asgje Nashos, Nasit, Pellumbit apo Thellenzes. E vetmja gje qe kerkoj eshte te mos i lartesojme si shkrimtare te shquar. Ciro, ka nja dy nobeliste rus, njefare Shollohov dhe njefare Pasternak. Ndersa Pasternakun e njeh tere bota (rrofte Omar Sharifi per kete pune), kete Shollen tjeter nuk e njeh askush. Ose fare pak. Pse? Sepse shkonte duke u jargavitur para atyre te “birose”. Me kupton? Lidhja e Shkaterrimtareve te Shqiperise, me gazeten e tyre “Erresira”, ka ca borxhe ndaj nje dickaje qe e ka emrin HESHTJE. Sepse nuk flitet me ze te larte aty ku ka nje te vdekur. Aty thjesht vajtohet, nen ze, pa ze.

    @ Bleri,
    Ti ben shume mire qe ben kritika, dhe une t’i kam lexuar. Puna eshte qe leximet tona (te miat dhe te tuat) vuajne shpesh nga nje mangesi e pergjithshme : referenca te pakta. E di cfare? Te kujtohet ai bushmeni qe mahnitet me nje shishe plastike Coca-cola te rene nga avioni? Metafore e persosur. Pershendetje.

  17. ciro Says:

    Per Blerin, e para ktu nuk jemi ne nji Blog konten Big Brother mendoj un qe te japim interpretimet tona si Fan ,sepse kjo tregon paaftesi per tju pershtaur debatit e ti kalosh tangent llogjikes , e dyta sa per dijeni un jam nji kushuri i nji shkrimtari te permendur ketu dhe eshte krejt normale te hyj e diskutoj pa perdor ,te tilla terma si i pelqen ndonjonit si ty suma “Mbase te ka djegur” !

    E rendesishme ne nji debat eshte ajo qe personi prezanton dhe jo cfar “vjen pas tij” un e vleresoj nji person per ate qe ai prezanton sot ,e mbi kete kam diskutuar .
    Vet nuk jam as shkrimtar e as Blogist e as me ka shkuar ndermend me pas noj te till ,se s’do te thot asgjo , por kjo nuk pengon te hyj ne debat pse jo edhe te provokoj ashtu si me pelqen mua ,pa ofenduar njeri .
    Qe te jesh apo te mbahesh se je dikushi e mos kesh kurajo te debatosh por te shkosh edhe me tej ,me arrogance te besh rreklam Cremrash kjo mua me duket fundi asaj bote ,jasht cdo rrealiteti .
    (marrezia eshte e trashigushme ne ate bote ruani femijet.)

  18. ciro Says:

    O Blero leri mer tifot e shprehje te tilla qesharake “lloj lloj komentesh sllogane” mesoni her te komunikoni e te dini cthoni ne ato qe formuloni ,njelloj si Cremisti lart ,e thuj atij qe ka ber kte shkrim te cakorduar ,i cili ngerdheshet ne vetvehte e sdi ky shko , si me qen nji “asteroid i cili perplaset brenda kafkes se vet ” .
    Konten interesante .

  19. ciro Says:

    Ti ehe.. dukesh teper “kopile” me ato rrefenjat e tua ,paske nji experience personale me bushmen, shishe.

    (Kopilat thone jan produkt baxhellash apo ex Kopilesh !) ciao bella/bello.

  20. ehe... Says:

    Une po pres te nderroj dy fjale me Blerin, sepse kjo eshte nje teme goxha e gjere. Dhe pres qe te trajtohet mire, nga njerez qe nuk lodhen shpejt.

    Sa per ciron, qe te qetesohet shpejt e shpejt, po i them qe eshte e vertete ajo qe thote ai: jam kopile, dale nga nje baxhelle dhe babain kopil per vete. Tani ma befsh diten e mire dhe te fala kusheririt te lartpermendur (te siguroj qe padashje kam qelluar, mund te kishte qene kushdo nga shkrimataret e lavderyer te asaj kohe.)

  21. Bleri Says:

    ja pra ciro, e more vesh per se ben fjale shkrimi? sapo e bere edhe vete: lexoje edhe nje here komentet e tua te fundit dhe shiko se sa fjali te fillojne me ‘une’. dhe shiko se si flet tamam si ‘arroganti’ me lart: e si thua? si? “mesoni her te komunikoni e te dini cthoni ne ato qe formuloni” pra fiks si ‘arronagti’ i mesiperm qe akuzon te tjeret se shkruajne gjera qe nuk i kuptojne…eh ciro ciro… pak tu kundershtua mendimi dhe re si daci ne kos…fillove menjehere mbrojtjen dhe njekohesisht edhe sulmin: une jam kusheriri i ketij, une vleresoj kete menyre, une keshtu, une ashtu. ky pra eshte problemi. ketu nuk flitet per ty. dhe e dyta: vertet lundrojme ne nje hapesire ku praktikisht nuk njihemi dhe perdorim emra te rreme, por kjo sdo te thote qe te mos respektojme mendimin dhe shijen e tjetrit… tek shkrimi me lart, paragrafi i fundit (para Post Exussum) besoj se eshte autokritika me e mire qe autori mund te beje…nese ai do ishte sic ti e pershkruan (sipas asaj qe ti e ke kuptuar dhe interpretuar, pra arrogant dhe reklam-beres kremrash) nuk besoj se do te thoshte ‘zoti paste meshire per mua nese vertet i mendoj keto qe lexove)…

    dhe kur thashe lart ‘fan e blogut dhe e ndjek rregullisht’ e kisha per te te thene se i njoh pak a shume mire mendesite e atyre qe shkruajne rregullisht ketu sepse kam kohe qe i ndjek…po nejse, i meshoj edhe njehere asaj shprehjes se Eastwood-it… ;)

  22. Bleri Says:

    jepi ‘ehe’… dy minuta replike nga ty… ;)

  23. ciro Says:

    Ah..vertet , si munda une ta beja nji dicka te tille Brero, te tregoj “vetArrogance” ?!
    Oh… ti i shenjti “Cremisimo” pse duhet te refuzoj ajo Bote ty ,lere pasanej te prokoj ne shkrimet e tua famoze e t’guxoj te provokoj ty ,ate testo di..e mbushur aq plot me ..ashtu Tru ,aq e presuar ku nuk ka mbet asnji boshllik ,per kritika apo pse jo ngacmime etj.. me fal p Tru i dendur e masazhuar me ate crem cudiberes , me fal qe te shqetesova inpsiracionin tend ,ne rrugen e kari eres tate brilante .Scuami te lo dico subito ,(framkamente).

  24. ehe... Says:

    Falemnderit, Bleri.

    Pyetjet e mia eshte kjo :

    – c’mendim ke per racen e re te shkrimtareve blogiste ?
    – po ne lidhje me shijet e lexuesve ?
    – ku ndahet kritika letrare nga llomotitjet e rendomta ?
    – cfare librash ke lexuar se fundi ?

    Ja nje platforme debati. Disa u skualifikuan. Prandaj kerkova debatues te forte nga kembet, qe bejne vrap cdo dite. Kush deshiron tjeter te hyje ne debat, te dale te beje nje vrap 30 minutesh dhe pastaj t’ia selloje.

  25. ehe... Says:

    Gabim : jo “pyetjet e mia eshte kjo”, por “jane keto”. (E kisha nga fergellimi kur mora vesh qe do hyja ne debat me Blerin).

  26. Bleri Says:

    Ehe,

    pergjigje flash:

    1. pjesa me e madhe jane shkrimare medioker, por tek tuk gjen edhe shkrime te mira, por edhe shume te mira. me lejo ta anashkaloj poezine, nuk ben per mua, nuk te flas dot per te. nje gje do shtoj ketu: ne shqiperi ka nje problem per sa i perket marrdhenies shkrimtar-botues-lexues. ai i mezit, qe duhet te beje katalizatorin, shpesh here nuk eshte percues rryme. shtoji ketu edhe politikat qe ndjekin shtepite botuese per te botuar librat (flas per autore te rinj, si autore jo si moshe) rezultati (nje prej tyre) eshte qe shume shkrimtare i drejtoehn internetit. (do doja te te sygjeroja nje shrim ne idhje me kete, eshte ne kete blog, por per hir te debatit, jo. po deshe kerkoje vete)
    2. per shijet e lexuesve do bej nje impovizim te shprehjes se C.Eaastwood ku fjalen ‘opinionet’ do ta zevendesoja me ‘shijet’.
    3. kritika letrare ndahet nga llomotitjet e rendomta ne momentin qe kritika tejkalon subjektivizmin e kritikut.
    4. sa nga librat e fuundit do? nder me te fundit ka qene “gjuetari i baloneve,”, ‘hija e eres’, ‘ferma e kafsheve’, por, jam duke lexuar edhe nje sage western-horror te stephen king (la torre nera)… jo pa qellim te dhashe 4 tituj qe s’kane lidhje me njeri-tjetrin. ne fakt lexoj pothujase cdo gje…me ca perjashtime te vogla…

    …te cilat, mendoj se do i pershtjellojme neser me nge. si thua? gjithe te mirat gjer atehere.

  27. ehe... Says:

    Bleri,
    E dija se ia vlente te debatosh me ty. Falemnderit. Sigurisht qe do te kemi rast, shpresoj, t’i hulumtojme keto pika. Por ka dicka, me mire te ta them me pare: mbaj nje mjeker dyditore (keshtu e kam graduar makinen e rrojes), dhe kur i perqafoj njerezit, me ankohem se i shpoj me ferra. Keshtu qe te me ndjesh nese ndjen dhe ti dicka te tille.
    Per te lexuar, di dhe une nje vend te mire, por nuk di si te ta bej te ditur, pa rene ne sy. Po ta le ty, detyre shtepie, sic ma le mua ate punen e kerkimit. Me kete rast prekim rreshqanthi dhe temen e Simone de Beauvoir, kur kerkonte liri-barazi, qofte dhe ne numrin e dashnorëve dhe dashnoreve.
    Pershendetje, gjithe te mirat dhe ty.

  28. ciro Says:

    Po ju le nji pershendetje te fundit ju blogistave te frustruar .

    Sa per dijeni un kte tipin e shkrimit jo qe se njoh por ,sot msova rastesisht se exziston nji i tille ne internetin shqiptar (flas per sa njof un) .
    Nuk me pelqen menyra arrogante e komunikimit e as sulmet e shfyrjet e paarsyetuara paargumentuara qe jan bere e behen ndaj shkrimtareve duke filluar nga sulmet me kadarene etj pasues te atij brezi shkrimtaresh etj.
    Asnji llogjik e tille ,se duke ulur te tjeret mund te “ngrihesh ” apo te duket vetja lart nuk mund te jet e pranushme .
    Ky tipi qe na shfaqet aq i afte ne letersi etj fusha si kto ,te penes ,do ishte me korrekte te konkuronte me ata qe ai i kundervihet dhe cfar do ishte me korrektja ne kte bote ti drejtohet personit ,kjo eshte kultura e debatit e jo te tregoj gishtin e lyer me crem ,kjo eshte shpreje ne ere.

    Kush na qeka ky mer qe po i gjemokan ne cdo cep te interrnetit , cer bo ky hier ,qe na trego dhe Google e Blogjet si me qen ai superstari me pampersa ,cjamn kto budalliqe kalamajsh buooh.
    Kurse per ju Fan te autorit qe i bet fresko shkrimit te tij , do ju jepja nji kshille duke ju thene se ;
    “Kokat e Kastruara nuk kurohen me Viagra”

    Ciao ,shkoni e dilni noj xhiro nga “blloku” tani .

  29. Enkelejd Lamaj Says:

    Prsh Ty! Te falenderoj per komentin tend!

    Per Blerin dhe ‘Ehe': shoh qe keni bere gati fushbetejen…jepini drejtim!

    Me lejo te ndalem pak tek ty ‘Ciro’. Ne rrethana te tjera as do e merrja mundimin te shkruaja e te shpjegoja nje shkrim timin, por shoh qe shkrimi im te ka ofenduar shume (te pakten kjo eshte pershtypja qe le ti) dhe me c’duket, i bie te kem fyer edhe kusheririn tend shkrimtar. Dhe eshte pikerisht kjo e fundit qe me shtyu te shkruaj tani.

    Do te doja te te siguroja, Ciro, qe nuk ka qene ne qellimi im te fyeja askend. Perkundrazi. Natyrisht, me kete, nuk jam duke kerkuar qe shkrimi te pelqehet domosdoshmerisht. Absolutisht jo. Tani ti, Ciro, por edhe ndonje tjeter, mund te doje te kapet mbas cfaredo lloj elementi (qofte edhe te vetem) te ketij shkrimi e te flase pafundshmerisht per te, dhe kjo eshte zgjedhja jote (juaj). Ajo qe dua te bej tani eshte te mundohem te te siguroj gjithashtu edhe se, ne te mire a ne te keq, me ke keqkuptuar ne ate qe kam shkruar. Ciro, nuk jane fjalet e mia, si autor, ato qe ke lexuar tek ‘Hej ti!’. Jane fjalet e mia si narrator, po jo si autor. Nuk e di, ndoshta per ty jam duke folur arabisht, me vjen keq, por lerme te ta ilustroj me nje shembul: po ne kete blog eshte nje tregim qe e ka titullin ‘Ty’. Ne te, nga fillimi deri ne fund, nje vrases me pagese i flet viktimes se radhes, para se ta vrase. Kjo, or, mik, nuk me ben mua, si autor, vrases me pagese, por ben personazhin (narratorin). E njejta gje eshte edhe me kete shkrim. Une dhe personazhi nuk jemi i njejti person. Kjo eshte nje forme letersie, do apo nuk do ti. Permbajtja e saj eshte nje forme rebelimi, po, dhe eshte kundrejt ATYRE QE VETEM TALLEN DHE VETEM SHAJNE PUNET E TE TJEREVE SIAPS SHIJEVE TE TYRE. Nese une kam zgjedhur nje forme te caktuar letrare per te prezantuar kete rebelim tek ty, e kam bere me nje qellim te caktuar. Por jo, Ciro, nuk jam une, me emrin e te cilit duhet te kerkosh ne google, nuk jam une ai qe vjell vrer per Kadarene, apo te tjere. S’kam as pse te ta them une me emrin e kujt te kerkosh. Sepse ti e di shume mire se me emrin e kujt, ta besh.

    Tjeter gje: nje pjese e konsiderueshme e miqve te mi jane njerez qe merren me art, kryesisht me letersi (dhe rrezik edhe kusheririn tend ta kem te njohur, nese ti ske genjyer dhe nese behet fjale per ate qe mendoj une), keshtu qe nuk do ia lejoja kurre vetes nje sjellje si kjo qe kujton ti se bej. Arroganca qe ke hasur ketu eshte arroganca e ca pseudo-kritikeve (dhe ketu po dal jashte kontureve te pafund te internetit) qe kritikojne ne baze te arsyeve dhe interesave te tyre personale.

    E di qe je shume i revoltuar, por, perseri ,do te te keshiloja ta lexoje edhe nje here me kujdes shkrimin dhe do ta shohesh qe del fare qarte se ketu nuk behet fjale per Mua qe i flas nje Tjetri, por per nje Shkrimtar qe “tallet” me kete Tjetrin (kritikun) qe i flet Nje shkrimtari (dhe perseri: jo Mua) dhe te tjereve si puna e tij dhe i jep leksione, te cilat ne fund te fundit mbeten subjektivizma.

    Nuk e di ne te ndihmojne ndopak keto shpjegime, shpresoj te kem qene i qarte ne nje fare menyre. Por nese jo, keq me vjen, por nuk eshte faji im.

    Gjithe te mirat!

  30. ehe... Says:

    Lamaj,

    Per ta zgjeruar disi debatin, a mund t’ju pergjigjeni atyre kater pyetjeve qe fola me lart ? Dhe keshtu, neser, pas pergjigjes sime, flasim dhe me Blerin. Kam pershtypjen se do te sqarohen shume gjera ne lidhje me shkrimin tend, por edhe me shkrimin ne pergjithesi (sepse, fundja, eshte Toka ajo qe rrotullohet rreth Diellit dhe jo e kunderta).

    Faleminderit.

  31. ciro Says:

    Enkelejd ti e njef mire edhe ate kushririn tim por dhe mua ndoshta nejse ,drejtimin qe mori debati nuk lejon me diskutime te mirefillta sepse ti le te tjeret te shprehen para teje ,megjithate un do te thosha ,se kjo Bote e madhe e Letrave shqiptare e me gjere ka aq njerez te shquar te niveleve Boterore ,te cilet jane te gatshem te perballen me cdo kritike e ardhe nga gjithkush , e jo shembuj arrogance e rreklama farmacie keshtu e mendoj un . (Kritika tremb vetem te paaftet .)
    Mendoj se reagimi jot ishte i vonuar ,megjithate un te uroj shume suxses ne karieren tende , por mundohu ti arrishe suxseset pa doreza “boxi” e imedikamente te ndaluara. salve.

  32. Enkelejd Lamaj Says:

    Po jo mo Ciro, nuk ishte i vonuar reagimi im. Puna eshte se une jam i Partise qe nje shkrim qe ka nevoje per shpjegim nuk ia ka arritur qellimit te tij. Me pak fjale: nuk mund te shkruaj dicka, e pas saj te bej nje shkrim tjeter per ta shpjeguar… ku qendron sensi i shkrimit pastaj?…Heren tjeter do mundohem te korrigjoj ate qe nuk eci me kete shkrim… nese s’ka ecur, por jo te bej nje reagim me te shpejte…te thashe vetem se hyri ne loje ‘shkrimtari’ qe me preku pak…dhe ne fund te fundit jo se do kishte qene fundi i botes nese s’do kuptohej shkrimi jo, tekefundit vetem nje shkrues naiv do priste qe te kuptohej dhe te pelqehej nga te gjithe… por perse te krijohen idera te shtrembera kur ne fakt nuk jane?…sa per dorezat e boksit, me fal qe ta them, por me nudo se aq, veshtire se do e kisha nxjerre… perdorimi i emrave do te ishte shume e tepruar, jo per ndonje gje, por do limitonte kendveshtrimin e lexuesve. ne kete menyre, cdonjeri prej tyre mund te vendose emrin e cilitdo qe deshiron (prandaj dhe te thashe ty qe ti e di shume mire se me emrin e kujt te kerkosh ne google)…nesje…thnx per urimet. dhe gjithe te mirat.
    …………………….
    ps. ehe…jam duke u marre me kerkesen tende.

  33. ciro Says:

    hah… Enkelejd e shof dhe un vertet qe s’ka sens asnji lloj shpjegimi narro .
    Ajo qe un do te thoja eshte se je mjaft origjinal sa her e me shume shfaqesh “ne emrin tend te vertet ” e vai………………………………………….

  34. Enkelejd Lamaj Says:

    Prsh ehe… me ne fund ja tek mbetem vetem shoku dhaskal!… ;)

    Unë do i përgjigjem pyetjeve te tua, por jo për hir të sqarimit të shkrimit tim. Shkrimi im, të paktën për mua, nuk ka nevojë të sqarohet. Sa për shkrimin në përgjithësi, as ky nuk ka nevoje te sqarohet. Ah, nëse behet fjalë për të rrahur eksperienca dhe mendime, jam shumë dakord, madje jam unë i pari që do i bie veglave, por nëse ideja jote është thjesht “dhënia e një leksioni”, këtu do mbetesh i vetëm. Jo sepse unë nuk kam nevojë për leksion, jo, por kur merr leksion, nxënësi nuk ka se çfarë të bëjë. Dhe tjetra, është se unë nuk besoj tek ‘ndryshimi i mendjes së tjetrit’. Besoj tek debati, tek diskutimi, tek krahasimi i këndvështrimeve, por jo tek ndryshimi i mendimeve…nëse synimi yt është të më gjykosh në bazë të mendimeve të mia në lidhje me pyetjet e mësipërme, apo në bazë të llojit të librave që lexoj, ta them që tani që do zhgënjehesha vetëm prej idesë… gjithsesi, e provojmë.

    Mos m’i merr për ters çfarë thashë më lart, për fat të keq mjeti që kemi në dispozicion për të komunikuar na limiton në shumë gjëra, por të jesh i sigurt që nuk ka as edhe një fije smire apo ironie në paragrafin e mësipërm.

    Dy fjalë për shkrimin e mesiperm: kur them që s’ka nevojë të sqarohet, e kam fjalën nga përmbajtja, sepse në do t’i futesh elementëve të tjerë të përdorur (formë, teknikë, stil etj) s’ka shkrim në botë për të cilin të mos flasësh. Pse them kështu? Një pyetje për ty: a mendon ti se ka, në këtë botë, qoftë edhe një nga ata lloj kritikësh arrogantë për të cilën bën fjalë shkrimi i mësipërm? Ka, ta them unë. Unë personalisht njoh nja katër (dhe jo vetëm këtu në internet). E pra, unë për atë soj kritikësh e kam fjalën. Tjetër: e di ç’më ndodhi jo më larg sesa javën e kaluar? Mbarova një tregim dhe ia dhashë – si gjithmonë – disave për ta lexuar. Në tregim, personazhi kryesor është një demokrat i thekur që s’lë miting pa shkuar (dhe është horror si tregim ëh?). E di si më tha një prej atyre që e lexoi? “Po qenke demokrat i paparë ti”, më tha. Çfarë të thosha? Si mendon ti?

    Për shkrimin në përgjithësi: shkurt, shumë shkurt: këtu, në këtë blog (e edhe në të tjerë) është botuar një shkrim i Bukovsit që flet për atë që dëshiron të bëhet shkrimtar. E pra, unë nuk jam në një mendje me Bukovsin. Më vjen keq, por ka ikur koha kur unë besoja tek dashuria me shikim të parë, nuk e di a më kupton. Unë jam i idesë që talenti është si puna e hekurit: për ta përpunuar, më parë, duhet ta nxehësh (dhe natyrsht qe duhet ta kesh me pare, po kot e thashe kete, se kjo dihej). Muza? Po të jesh i zoti, ajo vjen atëherë kur do ti dhe jo atëherë kur do ajo.

    Përgjigjet e pyetjeve të tua:

    1. Të gjesh një shkrim letrar të mirë apo shumë të mirë në internet është përjashtimi nga rregulli. Dhe rregulli, vetkuptohet si është.
    2. Shija e lexuesit është po aq e manipulueshme sa ç’është edhe një Juri e Nderuar në Shqipëri. Dhe mjerë ai shkrues që bëhet pre e këtyre shijeve.
    3. Për t’ju përgjigjur kësaj, do të të marr ty si shembull: tek shkrimi për poetin (që unë e kam për shumë zemër) more dhe analizove një fjali. Analiza ishte shumë e drejtë. Fjalia ishte e ndërtuar gabim (dhe unë s’e kam ndërruar vetëm që komenti yt të jetë akoma i kuptueshëm). Por, mënyra se si e shtjellove ti, nuk ishte kritike, ishte llomotitje. Pse? Kritika, për mendimin tim, duhet të tregojë se çfarë nuk shkon dhe përse nuk shkon, por jo edhe të shtyhet se si duhet të ishte. E di që, automatikisht, kur thua që kjo gjë nuk shkon (tani jam përtej asaj fjalie), ti, për të arritur në këtë konkluzion, e ke krahasuar me një model tjetër (tëndin, ose të dikujt tjetër), por është e gabuar të thuash që: kjo nuk shkon, sepse nuk është ai ajo tjetra. E di pse pjesa më e madhe e atyre që vënë bast në sport, nuk janë tifozë? Sepse, po te jene, bastin për skuadrën për të cilën bëjnë tifo, do ta vënë me zëmër dhe jo me mend. Dhe do ta humbin. Edhe kritiku: kur të bëjë kritikë, duhet t’i lërë mënjanë shijet e tij personale, përndryshe vetëm do llomotisë.
    4. Tek Korrik 2009 dhe Gusht 2009 ke disa nga librat që kam lexuar së fundmi. Natyrisht në pozicionin që kam dhe në rrugën që jam duke ecur, lexoj nga gjithçka (ky nuk eshte justifikim)… Por kësaj liste do i shtoj ata që lexoj gjithnjë dhe që janë: Stephen King, Richard Matheson, Lovecraft, E.A.Poe, John Grisham, Dean Koontz, Michael Connelly, Terry Brooks, Anne Rice. Shpresoj të mos zhgënjehesh pse nuk them Dostojevski & Friends… + Nuk e parapëlqej letërsinë e sotme shqiptare se më duket sikur ka ngecur në vitet ’90, të paktën për sa i përket tematikës që trajton. Nuk e di pse mungon ‘trillimi’, fiction, por ka vetëm histori “të vërteta”, gjëra që gjenden më mirë nëpër enciklopedia e nëpër broshura për turistë, etj. etj.

    E zgjata shumë. E di. Doli një shkrim i tërë. Po kështu është kur diskutohet via internet. Po qe se je në Tiranë, vërtet që mund të takohemi dhe flasim sa të duash dhe per cfare te duash…unë për vete një gotë vere para dua, ti merr ç’të duash. :)

  35. ehe... Says:

    OK, Lamaj, faleminderit. E lexova pergjigjen. Them do ta lexoj edhe njehere neser dhe do te paraqitem per ca sqarime. Besoj se do te perfitoj dhe nga prania e Blerit, per te mos e kthyer ping-pong por ta bejme ping-pong-pung. Thjesht per paradhenie, nuk e kam fare per turp te me rreshtosh ne ate katershen e kritikeve qe te kane “bezdisur”. Madje nuk e kam fare bezdi dhe faktin qe gishti mund te me jete drejtuar mua (me duket se vuaj per nje cike interesim – ska mundesi tjeter pse te jem kaq mazo). Problemi i te gjithe koherave ka qene ky, i njejti : so, what? Me nje fjale, shqip: OK, por a dime gje ku vemi? Na ka mbetur nje kufome ne duar, dime gje ku do ta varrosim apo do te rrime ta vajtojme gjithe jeten?

    Per veren, shume e sjellshme nga ana jote, e vleresoj. Por e kam parim jete: asnjehere takime me njerez qe i kam njohur ne internet. Sepse mungon nje gje e vockel qe i duhet cdo bisede: “per c’do flasim?” Gjithsesi, dua te bej dhe nje sqarim te vogel:

    Shkrimet ne internet i lexoj si shkrime te ardhura nga nuk e di c’galaktike e larget por vetem nga nje njeri i gjalle, jo. Sepse “fushebeteja” qe permende me lart, per mua, i ngjan nje loje shahu qe e luan kunder nje kompjuteri. Atje ne ekran, ne shohim thjesht ca figura qe levizin, por pa u merakosur fare kush i leviz. Ndoshta vete Zoti? Who cares! Nuk dua ta njoh Zotin, kam Ibrahimin per kete pune, fqinjin, ai e njeh per mua. Dmth, nese nuk bie dakort me dicka qe lexoj ne ekran, atehere s’kam rene dakort me nje ide qe ka mbire aty pa e ditur nga ka mbire. Dhe po njelloj, deshiroj qe te me lexohen pergjigjet e mia. Zereni se po flet aty nje automat, nje robot, nje ufo, Zoti, ose dhe thjesht nje majmun qe ka mesuar me ne fund te shkruaje. Kjo do te shmangte, mendoj une, shume ferkime te panevojshme.

    Gjithsesi, persa i perket debatit qe kam hapur, do t’i them nja dy fjale neser, dhe shpresoj te lexohem nga e majta ne te djathte, dmth per se mbari.

    Shendet.

  36. ehe... Says:

    Lamaj,

    Do te nxjerr ca pika ne fillim, qe mos hutohem pastaj.

    Nga Lamaj :

    – Nje shkrim nuk ka nevoje kurre per sqarim.
    – Nuk besoj ne ndryshimin e mendjes se tjetrit.
    – Permbajtja e nje shkrimi nuk diskutohet, forma (stili, teknika) po.

    Pergjigje: Per mua, keto tre pohime nuk qendrojne, dmth jane te rreme.
    – Nje shkrim ka gjithmone nevoje te sqarohet. Ne kohen e sotme, asgje nuk fle e ndenjur, pa levizur, ne meshiren e fatit. Gjithcka eshte kaq e vrullshme. Nje veper, kur del nga shtypshkronja, behet FIZIKISHT pjese e lexuesit (MENDERISHT, ajo ka qene tashme prone e lexuesit qysh ne germen e pare te shkrimtarit). Lexuesi lexon. Me kulturen e tij, me diturite e tij. Ndodh qe nje lexues ose disa lexues tejet te vemendshem, kane kapur dicka qe autori nuk e kishte ndermend. Keta lexues jane kaq te fuqishem dhe qe iu ecen fjala, sa shkrimtari gjendet vertete para nje orteku te vertete. C’te beje? Te rrije ne heshtje dhe te lejoje keqkuptimet, apo te therrase shtypin dhe te beje ca sqarime. Ne pergjithesi, nje autor flet ne vija te trasha per idete e tij qe jane percjelle aty, ose per shkaqet qe kane cuar ne kete veper, shtysat, e kaluara e tij, etj.
    Ka nje veper te vockel franceze “Proust kunder Sainte-Beuve” ku perplasen dy ide : Proust thote qe autori nuk eshte pergjegjes per krijimin e tij (sepse kur ulet te shkruaje, nuk eshte me vetja e tij qe shkruan por uni i tij i zhytur thelle tek ai dhe qe vepron pavaresisht deshires se shkrimtarit – me nje fjale, kur shperthehet diga, lumi te merr perpara), dhe Sainte-Beuve thoshte se duhet njohur jeta e shkrimtarit, kushtet e tij, per te mundur pastaj te lexojme vepren e tij.
    Ne kete pikepamje, nese dikush eshte proustian, atehere ai i bie shkurt: kam shkruar c’kam shkruar, as vete nuk e di. Dhe nuk jep asnje sqarim, ose i jep shume vone, por pasi e ka rilexuar vepren e tij si nje lexues i jashtem, dhe jo si autori i saj (nobelisti Naipaul).
    Por nese dikush eshte saint-beuvian, atehere, lexuesit, ne pamundesi te hulumtojne per jeten e nje shkrimtari (ne rastin tone, nje shkrimtar blogu, i panjohur), na duhet te presim sqarimet e tij. Nuk kemi rruge tjeter, nese jemi sainte-beuvian.

    – Po, eshte e mundur te ndryshohet mendimi i tjetrit. Por jo me deklarata (po, shoke, deklaroj se ndryshova mendim). Ndryshimi vjen ngadale, si proces, pa kurrfare nevoje per t’u perplasur ne duele me shpata apo me pisqolla dorezegjatash. E rendesishme eshte te thuhet mendimi yt, i atij, sigurisht dhe i imi. Ato duhet te jene aty, pa ndonje pretendim, dhe te lihen te punojne ne heshtje. Si puna e fermentimit te veres, qe pelqeni te pini (megjithese ne doza te moderuara). Pra nuk duhet marre si shpallje lufte nje mendim i dikujt qe eshte ndryshe nga i yti. Une nuk te kam thene asnjehere qe keshtu eshte e verteta dhe pike. Kam dhene mendimin tim, kam vene pike ne fund te fjalise (nuk me pelqejne dhe aq tre pikat, gjoja lene nenkuptime por ne pergjithesi nuk lene asgje fare). Nese mendimi qe kam shprehur bie vertete ndesh me mendimin tend, atehere as une e as ti nuk duhet ta perjetojme si nje drame te egos sone, por thjesht si nje “perplasje” e bukur sacmesh kur luanim dikur. Sacmja e madhe zbythte te voglen, kur kjo e vogla qellonte ne balle te madhen. Jane ligje fizike keto dhe askujt ska pse t’i vije tharte. Ne duhet te marrim shembull nga bota e sacmeve, te cilat e pranojne fatin e tyre. Por me nje ndryshim te vogel: meqe jemi njerez, ne e kemi ne dore vete te rrisim vellimin e sacmeve, pra nuk ka fatalitet ne afatgjate. Ka thjesht shprese. Dhe kjo shprese duhet te beje qe ta shohim njeri-tjetrin thjesht si cytes, dhe jo si asgjesues.

    – Pikerisht e kunderta! Shkrimtari nuk komenton asnjehere tekniken e tij, stilin qe perdor. Keto i ben kritika, dhe jo shkrimtari. Por shkrimtari flet vetem per permbajtjen, per idete e percjella, dhe jo per menyren si e ka percjelle. Kjo i perket sekreteve te zanatit te vet. Ai mund te beje ndonje deshmi te vogel duke thene: une shkruaj shume, shkruaj 1000 faqe per te nxjerre 200 (nje autor anglez, romane spiunazhi, ia harrova emrin), ose tjetri (JPD) qe thote : une shkruaj aq fjale sa duhet dhe rralle fshij ndonje. Por vetem kaq. Ai nuk hyn te na tregoje pse perdor veten e pare apo te trete, pse kohen e shkuar dhe jo ate te shkuar te thjeshte, apo pse shume dialogje dhe jo shume pershkrime. Keto jane te tiat dhe lexuesi thjesht t’i bindet.
    _______________________________

    Do t’i kthehem me vone pyetjeve qe kam bere, si dhe njefare diskutimi me Blerin dhe Lamaj, per pergjigjet e tyre.
    Pershendetje.

  37. ciro Says:

    Eh…mer i shenjti tru , kush t’zvendsoj ty me nji cop dru !

    Diskutimet tuaja po shof se jan me shum mllefe te grumbulluara nga diku, ju mesa duket jeni ata tipa qe dominoni Forumet e Blogjet Shqiptare ne interrnet , robt me qesharake , persa i perket asaj llogjike ,kulture e injorance ne rritje qe demostroni ne komunikim , te paafte nqs doni te kundershtoni nji version shkrimi ,shkrimtari,poeti apo cfardo qofte ,pjesmarres diskutues ne nji tem , te shpreheni konkretisht , ti qisni “karat” mbi tryeze e te diskutoni cjeni vet e c’eshte tjetri dhe si perfundim e dini perse ????? se ju e dini qe brenda kafkes tuaj ben vetem lluk lluk , sepse udhehiqeni nga metoda mesjetare ne nji shoqeri te shekullit 21 , sepse bota per ju eshte thjesht nji Iluzion apo nji Interpretim , sepse ndiheni perball nji testi te realitetit inferior ,sepse trut tuaja duken si nji tave bubuxhelash te cdo lloji , te gatuar per tipa qe marrin pjese ne ” Ishujt e te Fameshve ” .
    C’do shkronj qe del nga tastiera juaj eshte nji shprehje prej nji kastrimi te ri truri ,o te mjere ju , qe nuk arrini te kuptoni se ne c’gjendje fatale jeni ,ku shkoni nga cila filozofi e kulture Boterore orientoheni , se po thyni cdo rekord te absurditetit njerezor …O te mjere ju .

  38. ciro Says:

    Lini krenarite personale e kurorat prej ferrash qe mundoheni ti vendosni injorances ne koke , largohuni nga ajo forme absurde e te qenit siperfaqsore ,e te vendosurit urrejtjen e dhunen para Artit e mendimit bashkohor se po i kushtoni aq shume te ardhmes se ktij vendi ,mundohuni te jeni njerez ,ashtu te thjeshte e te degjoni te mesoni e te kuptoni ,sepse te kuptosh nji rrealitet nuk eshte ulje personale ,apo renje nga Qilli eshte ajo dritare ne jete qe ka te domosdoshme cdokush ne kte jete .
    Nuk mund qe nji person te behet i kulturuar ,shkrimtar ,poet,etj etj sepse i pelqen atij , as me dhune ,por me vepra e jo interpretime boshe , as me censure , por me debate te hapura si ne cdo komunikim ne gjithe Boten .
    Nuk mund te mendosh kurre ne kte Bote sot se duke aplikuar censure ,e ngjyros surratin e mikut me bojen qe do t’pelqente ty , e baltosjen e tjetrit mund te nenkuptonte suxsesin ,o tru siperfaqsor qe je Milje e milje larg asaj Bote qe e ke vetem nji hap larg .
    Nxirre majmunin brenda teje e ji i hapur per ate Bote qe ti ,me nji ndjenje te dyfshte e absurde e sheh ,qe do te thote dhe e admiron por dhe e urren ,ajo Bote nuk eshte arritur ku sot ndodhet ne ato Lartesi te qytetrimit ,duke ndjekur kto metoda mesjetare qe ju inspiroheni sot , hapini kafkat e mykura e i lejoni te marrin Ajer ,o te mjere ju .

  39. ciro Says:

    Me falni ne fjalen e mesiperme desha me shkrujt vi “Kartat” mbi Tavoline .

  40. Bleri Says:

    Toni dhe ASHes te Peshkut pa Uje: lejomeni, Ju lutem te bej nje kombinim te komenteve tuaja tek PPU, por cdo cast e me shume bindem qe shkrimi i mesiperm s’ben as me pak e as me shume, pervecse nje:

    EXCELLENT DESCRIPTION OF RARE AND EXTINCT SPECIES “HOMO ALBANICUS BLOGUS”.

    Po pra, zoti, nese ekzsiston, paste vertet meshire per cilindo qe mendon vertet si personazhi i shkrimit te mesiperm.
    In Nomine Christi, Amen!
    I paharruar do jete kujtimi i Tij, te Jini te bindur.
    Sidomos kur te jete koha e barcaletave.

  41. ciro Says:

    E si mund te prezantohet ndryshe nji si ty bleri…ti je konstrukti dhe elemneti baze i vet barsaletes ne ate vend .

    Por natyrisht un skam ndermend te zgjatem me me te tille tipa ,sepse nuk do ishte serioze e para per ate qe ne i percjellim shoqerise dhe e dyta ju te gjithe e keni provuar te ndesheni me mua me batuta dhe e keni pare se jeni si miu para Elefandit prandaj perpiquni te tregoheni pak me te denje ne nji shoqeri te civilizuar .

  42. xhimbo Says:

    Anglishten tate ta morem vesh , si do ishte njeher dhe me ngonji gjuhe tjeter psh ,me Rusisht o kaqol indipendent .

  43. ehe... Says:

    Meqe Bleri dhe Lamaj paten miresine te thone ca fjale mbi pyetjet qa shtrova, po them dhe une c’mendoj (dhe jane pergjigjet e mia) :

    – c’mendim ke per racen e re te shkrimtareve blogiste ?
    – po ne lidhje me shijet e lexuesve ?
    – ku ndahet kritika letrare nga llomotitjet e rendomta ?
    – cfare librash ke lexuar se fundi ?

    1. Ne pergjithesi, shkrimtaret blogiste te sotem nuk bejne. Sidomos ne proze. Jo se vlejne me teper ata qe shkruajne ne leter. Aspak. Thjesht keta te blogjeve qe kam mundesine t’i shoh me teper, lene shume per te deshiruar. Nga vjen kjo? Po jap ca pista :
    – Nje pjese kane mbetur ne batakun e para 90-es dhe s’kane dale ende ne breg. Ketu futen: ithtaret e Kadarese, Agollit e ndonje tjeter. Per mendimin tim, ata nuk kane kuptuar se Kadare, me teper se nje shkrimtar, ka qene nje epoke, ose nje paranteze historie, nje ndodhi historike. Sot, kjo epoke, dmth epoka e ngjarjeve te mistershme qe ndodhin ne nje fshat te humbur te nje vendi stalinist te mbyllur ndaj botes, ka marre fund. Lexuesit e huaj NUK KANE ME interesin per te lexuar histori te tilla. Gjithcka eshte thene, misteri eshte zbuluar, velloja ka rene. Keshtu qe, te gjithe plackat ne dore, dhe duhet te dalim nga shtepia, te gjejme nje shtepi tjeter. Kjo baze u dogj.
    – Nje pjese jane te rinj ne kerkim vetafirmimi, te ethshem per mirenjohje, te zjarrte ne diskutimet e tyre, ne idete e tyre per revolucione dhe gjera, dhe kerkojne me cdo kusht qe bota te ndalet pak mbi fatin e tyre. Mirepo, koherat kane ndryshuar perseri. Gjetja e risive eshte bere mjaft e veshtire. Idete e medha revolucionare kane vdekur. Na mbetet idete e vogla, idete e dites. Mirepo keto gjera kerkojne dicka thelbesore qe eshte vete jeta: e si mund te shkruash per nje ngjarje te jetes se perditshme (vdekja, semundja, dashuria, mplakja, kujtimet, shpresat), kur autori nuk jeton fare? Dmth ben nje jete ku ngjarja me e forte e dites eshte takimi me ca shoke e shoqe ku, pas berjes tape, do te organizojne nje orgji? Ose ku pjesemarrja ne koncertin e Tiestos apo Bregovicit pritet si nje ngjarje kulmore ne jeten e tyre? Kur nuk ke c’te tregosh, me mire ulu e rri, sesa te torturosh veten me iluzionet e tua.

    2. Shijet e lexuesve. Bleri tha se shijet jane si opinionet, dhe me tej, si “trapet” e Istvudit. OK. Por cfare jane keto shije? A varen nga ne apo keshtu na kane ngelur qysh nga lindja? A perpunohet nje shije, a mund te mesohet shija? Une them se po. Nje shije nuk eshte dicka fatale, por dicka qe kultivohet. Nese une nuk i haja kerminjte deri para dy vjetesh, sot perlaj dhe krimbat. E kam fjalen se shijet e lexuesve tane, duke mos mundur te farketohen me vlera te mirefillta letrare, fillojne dhe humbasin. Na humbet nuhatja, nuk e ndjejme me qepen e paskuqur ne pjate, nuk ndjejme taven e djegur, etj. Mund te themi se ne kemi humbur nje lexues. Mendimi i tij kritik, nga ky cast e tutje, duhet te shumezohet me zero, dhe sidomos nga ana e shkrimtarit. Autori duhet te gjeje folene e vet te “grenxave”, aty ku pickohet shume, por jo ne menyre vdekjeprurese apo sakatuese. Por nese autori zgjedh te gjeje nje fole te bute pellumbash te bardhe, atehere ai thjesht do te perkundet ne krahe iluzionesh. Shijet mesohen. Kultivohen, perplasen, rindreqen, dhe e tera kjo permes shoshitjesh te mira me shijet e te tjereve te te njejtit rang. Nuk mund te kete debat perfitues, madje eshte humbje e madhe kohe, te futesh ne nje pellg ku shijet e lexuesve kane mbetur ne vitin 2 te eres se letersise.

    3. Kritika letrare dallohet nga llomotitja ne kete tregues te thjeshte: llomotitja eshte teper primitive, nganjehere ajo mjaftohet me dy fjale: me pelqevi. Por mund te shkoje dhe ne tre: me pelqevi shume. Mund te ndodhe dhe kjo: s’me pelqevi fare. Dhe me kaq, ne jemi ndeshur me nje llomotitje. Llomotitja, per shume nga ne, kuptohet mjaft keq: ate e marrin per dicka ku flitet shume. Jo, s’eshte keshtu. Llomotitja nxjerr krye aty ku nuk thuhet asgje, kur dikush ngaterron dy fjale per te mos thene asgje. Ose kur thote: jam dakort me parafolesin. Edhe pse fare pak fjale, kjo eshte nje llomotitje e paster.
    Kritika letrare, me sa kam mundur te nuhas, eshte nje lloj perpjekje, nje lloj lufte me vetveten e kritikut, per te nxjerre nga vetja cka i ka mbetur ne shpirt prej leximit. Cfare arome i la leximi? Te embel, te hidhur, te athet? Si i erdhi kjo shije? Ku ndihet forca e autorit, po dobesia? A shtyhej leximi, apo mezi kaperdihej? A ngazellehemi nga gjetja e fjaleve te PERSHTATSHME ne nje fjali apo rrudhim vetullat kur fjalet jane renditur “lemsh para porte”? C’synon autori, cila eshte fryma e pergjithshme e shkrimit, po personazhet, si levizin, a kane jete, a kane vendin e tyre aq sa duhet dhe ku duhet? Po gjuha e tyre, a iu pershtatet me rolin qe kane? Te gjitha keto sqarohen ne faqe e faqe te tera, pa qene aspak llomotitje.

    4. Librat qe kemi lexuar se fundi. Ne pergjithesi, lexoj libra qe jane shkruar bukur, dmth kane nje kenaqesi estetike. Kjo eshte abc-ja e nje shkrimi, per mua. Nder autoret qe lexohen jashtezakonisht bukur, me nje fryme aq perkedhelese dhe te afert, bashkuar kjo me nje humanizem te pashoq, eshte Turgenievi. Cdo gje e shkruar nga dora e tij, eshte nje cast i rralle leximi. Po t’iu avitemi autoreve te sotem (edhe pse kane vdekur), do te thosha se Borges eshte gjithashtu nje rrefimtar shume i mire. Me nje erudicion te jashtezakonshem. Por nese do te kisha nje keshille per shkrimtaret e rinj, do te ishte kjo: mesoni ne rradhe te pare te tregoni nje histori, te thjeshte, pa shume buje, por ama tregojeni bukur, gjeni fjalet qe shkojne, qe asnje te mos jete e tepert. Nje mesues shume i mire do te ishte Raymond Carver, Juan Rulfo, dhe sigurisht Cehovi i pavdekshem. Ne fushen e romaneve, le te themi se Paul Auster dhe Philip Roth jane dy romanciere te medhenj, sidomos Auster me aftesine e tij rrefyese te pashembullt. Roth, disi me intelektual, me i gangrenizuar nga mendimi i vdekjes. Por nese do te zgjidhja nje autor ku fjalite shkojne varg-varg pa cenuar njera-tjetren, eshte Yukio Mishima. Psikologji, art, dhe vdekja qe endet gjithandej.

    Keto jane pak a shume c’desha te them.

  44. Bleri Says:

    Ah, ciro po te jete puna per batuta terhiqem, skam e zonja…

    o ciro, si shpjegohet qe edhe xhimbo perdor te njejtat fjale e edhe shenjat e pikesimit i perdor njesoj si ty?… qe te dy lini nga nje hapesire boshe para se te vini piken ne fund te fjalise dhe presjet i vini mbrapsht…koicidence eh? eh, ciro, s’po duron dot me i vetem eh?ke nevoje per “Anen dhe shoket” e meqe keta spo behen te gjalle hajt te improvizojme eh? bravo bravo.

    dhe me behet qejfi qe, pasi more vesh shqipen time, more vesh edhe anglishten time. thnx. hajt tani fol me xhimbon, se boll dhe kaq, shume interesim te kushtova.

  45. ciro Says:

    Ju shkruani per batuta terhiqem se s’jam e “Zonja” !

    E citova me shume kte fjali per tu qartesuar pak vetvehten ,jeni ju ni Femer ,nqs nuk do ta kishit aq te veshtire ,do tju lutesha per nji pergjigje te sinqerte thjesht per korrektese njerezore ,asnji iluzion )

    salve.

  46. Bleri Says:

    Enkelejd, jo se kisha dyshim per Stephen King & co. Dy gjera, po pate (dhe kur te kesh) nge dhe deshire, te jesh i sigurt qe nuk eshte nje automat, apo ndonje majmun qe ka mesuar te shkruaje ne internet dhe natyrisht nuk eshte as zoti qe ta kerkon.
    1. si mund te manipulohet shija e lexuesit?
    2. mund te thuash pak me shume ne lidhje me muzen? si i behet qe ajo te vije kur do ti dhe jo kur ka ajo per te ardhe?(ta them qe tani qe “jam” me Bukowskin).

    kaq do doja te shkembeja me ty une, thjesht per kuriozitet me teper, se te tjerat jane ujera, ne kuptimin e plote te fjales, ujera, qe te rrjedhin majtas djathtas, in reverse, apo qe bien si ujevare, qe behen det e oqeane, ose qe mbeten thjesht pellgje qe me ardhjen e veres thahen. dhe cdo njeri zgjedh vete se ne cilat ujera te notoje.

    PS. jam tek ‘The Waste Lands’, e ke lexuar? po me duket pak ndyshe nga dy te paret…
    ……………………………………
    Per admin e Tirana Calling: ka ndonje problem qe sdalin ca komente te miat? nuk besoj ta kem ekzagjeruar me fjalorin, apo e kam ekzagjeruar? nejse…

  47. ciro Says:

    Ju pershendes te gjithve si shqiptare asgje nuk duhet te ket sens imponimi ne jete , por te kuptuarit duhet te jete e domosdoshme edhe se ndokujt do t’i pelqente ajo shprehja e humorit shqiptar ehee…” U jam ne Autobuz” !( e vai..testone)

    (mirmbeci e salve.)

  48. ehe... Says:

    Bleri,
    Ideja e automatit eshte dicka e menduar mire prej meje sepse kam vene re dicka fort merzitese: kur hyjme ne diskutime internetore, njerezit, edhe pse shkruajne me pseudonime, e perjetojne shume keq faktin e mosperputhjes se shijeve. Dhe debati degjeneron aq keq sa kerkohen adresat IP te njeri-tjetrit per te bere gjema. Ose kerkohen shtate breza familjare per te te thene se ne brezin e katert kane gjetur nje debil mendor. Per t’i shmangur te gjitha keto, a nuk eshte me mire te mendohet sikur jemi thjesht ne kacafytje idesh, botekuptimesh, dhe jo njerezish me emer e mbiemer? Une nuk te njoh, ti nuk me njeh. Ti ke shume te drejte ne ca gjera, por a nuk eshte me e dobishme per mua te marr idete e tua dhe te mos hallakatem duke kerkuar autorin e tyre? Vetem bashkebisedimi balle per balle nderfut pastaj dhe menyren si e thua, si i mban syte, dyshimet, lekundjet apo miratimet. E megjithate, edhe balle per balle, debati bashkekohor i qyteteruar ka arritur t’i zhveshe idete e folesit nga vete folesi.

    Nuk e kam lexuar “Gjuetarin e balonave”, kam degjuar fjale shume te mira per te. Por nganjehere nuk me behet te lexoj letersi qe vjen prej vendeve te varfera, sepse sinqerisht ta kepusin shpirtin, dhe te vene ne nje gjendje te keqe, te pashprese. Ne pergjithesi, i shmang. Nganjehere me duket sikur ka nje dicka prej “voyeurisme” ne kete, sikur lexuesi merr pjese ne ca gjera vertete te renda dhe nuk ka c’ben. As “hija e eres”, nuk e kam lexuar, ndonese e kam pare. Kur te kesh kohe, na thuaj dy fjale per te, te lutem. Kurse kete Stephen King, jo, jo, me “horror” s’para perzihem, kam qelluar teper i brishte. Meqe te pelqejne me duket gjerat “depresive”, e ke provuar te lexosh Stig Dagerman? Po Juan Rulfo?

  49. Bleri Says:

    Nuk e kisha ne ate kuptim punen e automatit, po nesje. Sa per adresat IP jo, s’kam kontrolluar dhe sinqerisht s’di as sesi behet. (by the way ku ti gjej ti shoh pak? ;) ) Thjesht pashe nje ngjashmeri ne te shkruar, kaq. Ndoshta e kane fajin filmat policeske qe shoh rregullisht, ku i dihet.

    Sa per Gjuetarin e balonave ke shume te drejte, eshte ca depresiv, per mua te pakten. Kurse “Hija e eres”, nuk e di c’do te thuash qe ‘e kam pare’? Film e ke fjalen? s’e dija te ishte bere film. Apo ‘pare’ ne vitrine? Nejse… Personalisht me rrembeu qe nga rreshti i pare. Kam pershtypjen se mund te te pelqeje, po ta lexosh. ka ne te dashuri, mister, miqesi…flitet per shkrimtare dhe lexues, ka batuta dhe citime pafund, ka tragjedi dhe komedi, dhe gjithcka e rrefyer me se miri. Personazhet jane te tille qe rrine me ty edhe per shume kohe mbasi ke mbaruar se lexuari. Autori, Carlos Ruiz Zafon, eshte nje spanjoll qe deri dje (deri para ketij libri) kishte shkruar me teper per femije. te te jap nje link per tramen? eshte ne italisht. me te thene e kam qe ne shqip nuk i kane bere nje perkthim dhe aq te mire.

    http://www.my-libraryblog.com/2007/04/28/l’ombra-del-vento-carlos-ruiz-zafon/

    P.S. Me jejo nje pyetje? Si e zgjedh ti dicka per te lexuaar? Kur shkon e blen nje liber, mbi cfare kriteresh e zgjedh?

    Pergjigja ime eshte:

    E zgjedh* ne baze te kesaj hierarkie:
    1. trame
    2. autor
    3. keshille nga nje mik/e
    4. review

    *Perjashtoj ketu rastet kur blej librin me te fundit te nje autori qe lexoj rregullisht.

  50. ehe... Says:

    OK. Thashe e kam pare kete “Hija e eres”, ne kuptimin qe e kam pare librin ne librari, e kam degjuar ne TV, e kam lexuar ne internet per te. Dmth qe eshte nje liber jo fort i padukshem sic ka me mijera te tjere.

    Nga fundi: autoret qe lexoj rregullisht jane te gjithe te vdekur. Nuk nxjerrin me libra, thjesht kam listen e tyre dhe i hyj punes ngadale. Nje dite do t’iu dal ne fund, une i gjalle e ata te vdekur. Nga te gjallet, s’para kam idhuj, ne kuptimin qe t’iu lexoj gjithcka. E di? Nobelisti i vjetshem, nje francez, ka shkruar rreth 50 romane, por kur hyra t’ia shpupuris, me doli qe aty kishte romane te shkelqyer por edhe romane te dobet, pa vlere. Me nje fjale, me duket mashtrim kjo qe ta ndjek kembe pas kembe. E per kete arsye, vijme tek pergjigja tjeter:

    – Hulumtoj shume.

    Kap nje autor, hulumtoj mbi te, shoh ne ca vende (ku kam besim te plote te shijet e tyre – ti e di, lexuesit jane sektare, te shperndare ne grupe-grupe), dhe atehere marr vendim. Por pothuaj asnjehere pa u bindur se autori eshte vleresuar nga 5 apo 10 autore te tjere te medhenj, qe do te doja t’i lexoj dhe keta. Dmth, perpiqem te gjej sektin e shkrimtareve (shkrimtari eshte nje lexues ne rradhe te pare). Kur te gjej folene time te shkrimtareve, atyre iu futem me rradhe te gjitheve. Zinxhir. Kap Carver, ky te con te Salinger, pastaj Bukowski tek Fante, e me rradhe (ia harrova emrin atij kebekasit).

    Romane, novela, tregime. Qe flasin per ngjarje te rendomta, por te rrefyera bukur. Dhe sidomos ne menyre te zgjuar. Po e pashe qe shkrimtari eshte ca i vonuar nga trute, edhe po te kete shitur miliona, i ve vizen.
    Por nganjehere bie vete ne ca perla, papritur e pakujtuar. Dy rreshta ne hyrje te librit, dhe hop! vendim. (E ke vene re, dallohet shkrimtari, edhe me nje paragraf, sidomos te keqinjte – art me vete, hapja).
    Revistat, por jo cfaredo. Ah! ndjek rregullisht dhe emisionet letrare, degjon shkrimtare qe flasin, shihet aty sa tru kane, ia vlen apo jo.
    Sigurisht dhe tipat enigmatike, qe ta thone gjene skllap! aty sheshit por qe duhet ta lexosh nja tre here ta marresh vesh ku e si e pse.

    Qe t’i kthehem ca diskutimit me lart, mendoj se letrat shqipe vuajne shume nga kjo: jane tejet te parashikueshem. Te gjithe mendojne njelloj, te gjithe te njejtat shprehje, te gjithe e njejta revolte, rralle, shume rralle ndonje qe ndahet nga tufa. Plus asaj, sikur te mos mjaftonte mungesa e befasise, ka dhe njefare nxitimi per te thene gjithcka qe ne rreshtin e pare, me sqarime per femije. Por kete mund ta kuptoj me friken e shkrimtarit perballe lexuesve shqiptare qe, nga edukata e paket letrare, nuk te marrin vesh kur thua dicka fshehur, ose kupton gjera kot pa lidhje. Te mos harrojme dhe nje mendim te perhapur gjithandej se letersia eshte thjesht te shkruash sikur flet ne fushe te futbollit dhe eshte OK. E keshtu me rradhe.

  51. Darien Says:

    Per fat te keq, ashtu si thote ehe… mungon, ne letersine shqiptare, vullneti dhe guximi per te ndryshuar. E nese kjo ndodh – se di, shikoni Enkelejdin p.sh qe shkruan horror ne shqip, eshte padyshim guxim – pra, kur kjo ndodh, ka nje sere faktoresh te tjere qe te ndagalesojne.

    Qe te shkaterrosh nje letersi, duhet te kesh nje letersi egzistuese, borgjeze, te kalbur, te ciles ti japesh nje goditje. Ne Shqipistan, ne menyre absurde, mungon kjo e para, keshtu qe detyrimisht eshte e veshtire ta ndryshosh.

    Kshu them un

  52. how to grow weed Says:

    amazing article to marijuana.I bookmark your website. how to grow weed is easy thanks to you!!! sorry for my english

  53. Irma ttbmlj Says:

    e madhe

  54. Femer Says:

    duket se dini shkrim-lexim, por te beni krahasime me Kadare-ne, eshte turp dhe ABSURDE.
    as çmime as nençmime :) pa hidherime
    sado qe keni motiv, deshire, frymezim megjithate Kadare eshte shume i madh,, jemi te vegjel ne,, sado qe vdesim per pak vèmèndje te kujtdo qoft…

  55. tiranacalling Says:

    Me gjithe respekin Femër: mund të jemi të drejtë a të gabuar, por nuk jemi të vegjël e as nuk e bëjmë për vëmendje. E bëjmë sepse është në natyrën tonë.

  56. Ledi Says:

    Femer dhe ti TC, mos filoni perseri nga e para me kete shkrim! Besoj se eshte kaluar nje here kjo pjesa e “krahasimit me Kadarene”, madje edhe e atij qe vdes per pak vemendje… dhe jo vetem… jane mbi 50 komente me siper dhe ne ca prej tyre eshte shpjeguar qarte gjithcka. ;)

  57. flokënaja Says:

    “Gjuetari i balonave”, pervec vlerave dokumentareske, nuk vlen nje lek ana artistike
    flo

  58. john grisham books free download Says:

    Staring at the reflection in the water, I spy a little girl looking back at me
    whose hair is free of thhe influence of a comb,
    and whose face has been autographed by the morning’s adventures.
    Also mentioned is the reduction of fll support grocery retailers in these spots, leaving corner suppliers with minimal fruit and vegetable choices for wholesome ingesting.
    This is a national historic disfrict in the Washington Square West neighborhkod in Philadelphia with 71 brick townhouses
    tgat were built between 1835 to 1850.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 289 other followers

